رونالدو پنالتی داد و خون آلود و کثیف شد! (تصویر)

نیمه اول دیدار تیم های ملی چک و پرتغال برای کریستیانو رونالدو چندان خوب نبود.

رونالدو پنالتی داد و خون آلود و کثیف شد!  (تصویر)


سرویس خبر شماره: 1845165
02 مه 1401 در 11:15 ب.ظ.
21.9 هزار |

0نقطه نظر

45 دقیقه ناراحت کننده از کریستیانو;

جالب اینجاست که در آخرین لحظات نیمه اول، کریستیانو رونالدو در محوطه جریمه خودش مرتکب خطای هند شد و داور پس از بررسی صحنه تصمیم گرفت یک پنالتی به نفع جمهوری چک اعلام کند تا اولین بار دشوار ستاره پرتغالی پایان یابد. نیم. اما رونالدو خوش شانس بود که ضربه بسیار بد پاتریک شیک به آسمان رفت و تبدیل به گل نشد تا نیمه اول با برتری 0-2 تیم ملی پرتغال به پایان رسید.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شرایط در سطح باشگاهی و فهرست منچستریونایتد چندان برای رونالدو مساعد نیست و او در فصل جدید تنها یک بار موفق به گلزنی شد. ستاره 37 ساله پرتغالی امیدوار است شرایط را در داخل کشور تغییر دهد و امشب با لباس تیم ملی کشورش در خانه در جمهوری چک به مصاف این تیم رفت. اما اتفاقات 45 دقیقه ابتدایی به مذاق رونالدو خوش نیامد و علاوه بر پنالتی عجیب حریف، از ناحیه صورت هم تصادف کرد.

اواسط نیمه اول بود که پاس پشت مدافعان بازیکنان پرتغال در محور روی زمین می تواند به فرصت گلزنی برای این تیم تبدیل شود. کریستیانو رونالدو با یک ضربه سر در هوا پرواز کرد و در سمت دیگر توماس واچلیک، دروازه بان جمهوری چک برای نجات توپ وارد میدان شد. برخورد این دو بازیکن باعث مصدومیت هر دوی آنها شد و بازی برای دقایقی متوقف شد. در نهایت رونالدو با گل رز خونین و نیمه و نیمه تصمیم به بازگشت به زمین گرفت و هواداران تیم ملی پرتغال کاپیتان خود را تشویق کردند.