رونالدو یک گزینه نیست: 5 باشگاهی که کریس را می خواهند

اگرچه برخی از منتقدان سرسخت ستاره پرتغالی در ماه های اخیر و به خصوص روزهای پس از پایان نقل و انتقالات تابستانی مدعی شده اند که رونالدو خواستگاری ندارد، اما این ادعا دور از واقعیت است و کریستیانو پس از پایان حداقل 5 گزینه دارد. . از کابوس او در اولدترافورد. هاله اما این باشگاه‌هایی هستند که رونالدو می‌تواند آخرین سال‌های فوتبال خود را در آنها سپری کند:

اکنون همه نشانه ها حاکی از آن است که کریستیانو در ژانویه یونایتد را ترک می کند تا در نهایت تصمیمی را که تابستان گذشته گرفته بود دنبال کند.

جوک
باشگاهی که رونالدو فوتبال خود را در آن آغاز کرد. شکی نیست که اسپورتینگ تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت تا برای این ستاره بزرگ فوتبال جهان فرش قرمز پهن کند و از او در ترکیب اصلی استقبال کند. با این حال پرداخت دستمزد بالای او برای اسپورتینگ سخت خواهد بود.

پس از پایان دادن به کابوس کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد، او بدون گزینه نخواهد بود و حداقل پنج باشگاه می توانند مقصد بعدی ستاره پرتغالی باشند.

رونالدو یک گزینه نیست: 5 باشگاهی که کریس را می خواهند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از مصاحبه تند شب گذشته کریستیانو رونالدو با پیر مورگان، به نظر می رسد او تمام پل های پشت سر خود در منچستریونایتد را خراب کرده و آینده ای در این باشگاه نخواهد داشت.

چلسی
انتقال رونالدو به چلسی می تواند بزرگترین حرکت فصول اخیر لیگ برتر باشد. بر اساس گمانه زنی ها، در حال حاضر چلسی بیشترین شانس را برای جذب رونالدو دارد. تاد بولی، مالک جدید باشگاه لندنی، یکی از حامیان سرسخت کریستیانو است و حتی در تابستان با مدیر برنامه های او ملاقات کرد و در مورد شرایط جذب ستاره پرتغالی صحبت کرد.

اینترمیامی
چندین باشگاه ثروتمند در لیگ MLS آمریکا می توانند رونالدو را وسوسه کنند، اما اینترمیامی با توجه به اینکه مالک آن دیوید بکهام، هم تیمی سابق رونالدو در یونایتد و اسطوره فوتبال است، شانس بیشتری برای جذب او خواهد داشت.


سرویس خبر شماره: 1853558
23 نوامبر 1401 @ 21:32 |
87.3K امتیاز خبر|

43نقطه نظر

پس از پایان کابوس منچستریونایتد

پاری سن ژرمن
رونالدو تاکنون قهرمان لیگ برتر، لالیگا و سری آ شده است و با پیوستن به پاری سن ژرمن می تواند قهرمانی در لیگ جدیدی را تجربه کند. بازی کریس در کنار لئو مسی شاید یکی از جالب ترین اتفاقات تاریخ فوتبال باشد. به هر حال Les Parisiens یکی از معدود باشگاه های جهان است که می تواند دستمزد سنگین این ستاره پرتغالی را تامین کند.

باشگاه ها در عربستان سعودی
تابستان امسال، زمانی که تعداد کمی از باشگاه ها در اروپا خواهان جذب کریستیانو بودند، یک باشگاه ناشناس عربستانی پیشنهاد رسمی برای او ارسال کرد. شایعه شده بود که باشگاه الهلال مشهورترین باشگاه عربستان سعودی است. الهلال به کریس گفت که حاضر است سالانه 60 میلیون یورو دستمزد به او بپردازد. این عدد بدون شک برای هر ستاره ای می تواند وسوسه انگیز باشد.



مجله اخبار فوتبال خارجی