رونالدینیو روی میز هفتم (عکس)

سایت رسمی AFC این عکس را یادآور خانه های قدیمی نوستالژیک منتشر کرد. عید نوروز را تبریک گفت. در این عکس علی دایی و مهدوی کیا نماینده نسل قدیمی فوتبال ایران و علیرضا جهانبخش نماینده نسل فعلی هستند. فرشته کریمی و علی اصغر حسن زاده نیز نمایندگان فوتسال هستند که همگی دور سفره هفت سین در فضایی زیبا عید گرفتند.

مسعود شجاعی کاپیتان سابق تیم ملی و بازیکن فعلی باشگاه نساجی مازندران با انتشار عکسی از خود در کنار سفره هفت سین متنی طولانی و ادبی برای تبریک عید برگزید.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سال 1400 با تمام خاطرات تلخ و شیرین ورزشی به پایان رسید و امشب وارد سال 1401 شدیم، در ساعات اولیه قرن جدید که بازار آرزوهای عید داغ است، به صفحات مجازی شخصیت های مطرح رفته اند تا مجموعه ای از جذاب ترین پیام های نوروزی را در قالب گزارشی ویژه برای شما آماده کنند. در کنار چهره های ورزشی داخلی، ستارگان مطرحی چون رونالدینیو نیز در سفره هفت سین عید باستانی نوروز را تبریک گفتند و شخصیت هایی مانند برانکو ایوانکوویچ نیز با اینکه ایران را ترک کرده بودند، عید را فراموش نکردند و به مردم ایران تبریک گفتند.

حسین کنعانی زادگان که بازگشت 90 دقیقه ای او به تیم ملی یکی از خبرهای مهم دیروز بود، امروز ویدیویی بسیار مفصل از تبریک سال نو خود با تیم ملی پرسپولیس تهیه کرد. وی همچنین از مربیان خارجی تیم ملی به زبان فارسی دعوت کرد تا با این زبان عید را به مردم ایران تبریک بگویند.

گابریل کالدرون که برای مدت کوتاهی هدایت پرسپولیس را بر عهده داشت از مهمان نوازی ایرانیان تشکر کرد و عید را به آنها تبریک گفت.


سرویس خبر شماره: 1816220 |
29 مارس 1400 ساعت 23:00 |
22,673 امتیاز خبر|

1نظرات

گشت در میان تبریک نوروزی ورزشکاران;

برانکو ایوانکوویچ که خاطرات فوتبالی زیادی مانند سال های گذشته در ایران به یادگار مانده است به استقبال نوروز رفت و با این پیام عید را به مردم ایران تبریک گفت.

باشگاه استقلال با پخش کلیپی دقایقی به استقبال بهار رفت. در این کلیپ بازیکنان این تیم در پیام های کوتاهی فرا رسیدن سال نو را تبریک گفتند.

حسین کلانی در پیام تصویری خود ابراز امیدواری کرد با وجود مشکلات زیاد دست در دست هم وارد سال جدید شویم.

وحید هاشمیان در سال جدید برای همه آرزوی شادی، موفقیت، عشق و دوستی کرد.

یکی از جذاب ترین و غیرمنتظره ترین تبریک های عید رونالدینیو ستاره سابق فوتبال جهان بود. این برزیلی جذاب نوروز را به فارسی به خاطر سفره هفت سینی که هر سینی که فکرش را بکنید روی آن دیده می شود تعریف کرد.

علی کریمی با انتشار این عکس که در آستانه عید نوروز در فضای مجازی دست به دست شد، نگاهی طنز به آغاز سال جدید داشت.

مهدی طارمی یکی از بهترین سال های خود را در فوتبال چه در سطح ملی و چه در باشگاه سپری کرد. درخشش و محبوبیت او در پرتغال به حدی است که باشگاه پورتو عید نوروز را به افتخار او در قالب پیامی با دو عکس از ستاره ایرانی و عکس پیراهن او در کنار سفره هفت سین به همه ایرانیان تبریک گفت. . .



مجله اخبار فوتبال داخلی

رودی جستاد که پس از گلزنی در دربی به حج رفت، با چهره های مخدوش و موهای تراشیده در کنار مسجدالحرام به مداحی عید نوروز پرداخت.

بسیاری از شخصیت های داخلی و خارجی فرا رسیدن عید نوروز را در صفحات مجازی خود تمجید کرده اند.

علی دایی با انتشار این ویدئو از نمای کاملا بهاری فرا رسیدن سال نو را به مردم ایران تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که وضعیت اقتصادی به چند سال قبل بازگردد.