رونالد کومان نحوه استفاده از کودی گاکپو “خطرناک” را در بهترین نقش خود توضیح داده است – لیورپول FC

بهترین استفاده از کودی گاکپو می تواند یکی از مهم ترین کارهایی باشد که آرنه اسلات در لیورپول با آن مواجه است و رونالد کومان، سرمربی هلند دلیل آن را توضیح داده است.

گاکپو با سه گل در چهار بازی تاکنون، در میان کسانی است که در رقابت‌های یورو تابستان امسال به کفش طلایی می‌رسد.

جمال موسیالا از آلمان تنها بازیکن با همین تعداد گل است که کشورش هنوز در مسابقات حضور دارد و جورج میکاوتادزه از گرجستان و ایوان شرانتس از اسلواکی حذف شدند.

کلید رها کردن گاکپو این بود که او را در نقشی قرار داد که در وهله اول 37 میلیون پوند به لیورپول پیوست: به عنوان یک وینگر چپ.

پس از اینکه هلند در مرحله یک هشتم نهایی 3-0 رومانی را شکست داد، کومان به خبرنگاران گفت: “اول، موقعیت او در سمت چپ است.”

زیرا او اگر با دفاع کناری راست مقابل یک قرار بگیرد واقعا خطرناک است. درون، بیرون، او ویژگی های خود را دارد، او قوی است.»

این مربی افزود: او در این مسابقات در سطح عالی بازی می کند.

شاید او (مهمترین) بازیکن تا به حال باشد و امیدوارم بقیه بتوانند به آن سطح برسند.”

در اواخر پیروزی بر رومانی، گاکپو نقش خود را با ممفیس دیپای تغییر داد و وظایف خود را به عنوان یک مهاجم مرکزی آغاز کرد و کومان اعتراف کرد که “کمی خسته است”.

مونیخ، آلمان - سه شنبه، 2 ژوئیه 2024: کودی گاکپو هلندی در جریان بازی مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024 یوفا بین رومانی و هلند در آلیانز آرنا، گل افتتاحیه را به ثمر رساند.  (عکس از دیوید راوکلیف/تبلیغات)مونیخ، آلمان - سه شنبه، 2 ژوئیه 2024: کودی گاکپو هلندی در جریان بازی مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024 یوفا بین رومانی و هلند در آلیانز آرنا، گل افتتاحیه را به ثمر رساند.  (عکس از دیوید راوکلیف/تبلیغات)

او ادامه داد: “بله، او می تواند به عنوان مهاجم بازی کند، اما امروز نشان داد که از سمت چپ خطرناک ترین است.”

انتظار می رود گاکپو پس از اینکه در یک فصل و نیم زیر نظر یورگن کلوپ در لیورپول به عنوان مهاجم بازی کرد – با تنها 14 بازی به عنوان وینگر چپ – به نقش طبیعی خود زیر نظر اسلات بازگردد.

البته با توجه به اینکه سرمربی جدید هنوز حتی با تیمش کار نکرده است، این تضمینی نیست – چه رسد به گاکپو، که دیرتر از تاریخ شروع جمعه به پیش فصل خواهد پیوست.

اما عملکرد او در برابر تیم هایی مانند لهستان، اتریش و رومانی تا کنون نشان داده است که کومان کلید رسیدن به ثابت ترین فرم را از شماره 18 لیورپول پیدا کرده است.

https://www.thisisanfield.com/2024/07/ronald-koeman-has-explained-how-to-use-dangerous-cody-gakpo-in-his-best-role/ منبع: