روند صحیح طراحی اداری مدرن به زبانی ساده

در نهایت مهمترین بخش طراحی و اجرای معماری کلاسیک داخلی است که اصول و قوانین خاص خود را دارد طراحی نمای داخلی ساختمان اداری . سه اصل مهم در این سبک دکوراسیون داخلی وجود دارد: سادگی، انرژی و طبیعت؛ که مهمترین اصل پیدا کردن مکان مناسب برای هر وسیله می باشد. تصاویری که در این مطلب قصد داریم به شما نشان دهیم می توانند الگوهای مناسبی برای دکوراسیون دفترهای وکالت و مطب روانشناسان باشد. مبلمان اداری استاندارد و مرغوب تأثیر زیادی در آرامش و بهرهوری کارمندان داره، اگر محیط کار شما کوچیکه حتما میز و مبلمان رو با دقت انتخاب کنید. دقت داشته باشید که انتخاب نوع رنگ و نحوه چیدمان علاوه بر اینکه در نظم محیط کار شما تاثیر می گذارد، باعث می شود ابعاد آن محیط نیز بزرگتر یا کوچکتر نشان داده شود. البته دقت کنید به این دلیل که عرض لابی شما زیاد نیست، نمی توانید از صندلی ها و دیگر وسایل در لابی استفاده کنید. به همین دلیل باید برای طراحی و ساخت پارتیشن اداری اهمیت خاصی قائل شده و در این مورد به بهترین شکل ممکن عمل کنیم. اگر بخواهیم مدرن را تعریف کنیم میگوییم به سبکی که در زمان حال در بین مردم و اجتماع باب شده است سبک مدرن میگوییم.

منطقه آرام: اگر کارمندانی دارید که به شما می گویند کمترین و بدون سر و صدا برای از بین بردن حواس پرتی آنها بهترین کار را انجام می دهند ، انتقال همه آنها به یک منطقه آرام که در آن بحث کوچک وجود ندارد ، چت یا کار گروهی می تواند مفید باشد. به عبارت دیگر باید دکوراسیون داخلی به مدت زمان طولانی برای شما کاربرد داشته باشد. این ابعاد و متریال بر روی قیمت پارتیشن اداری تاثیرگذار است؛ به طور مثال قیمت پارتیشن بندی اداره ساده پایینتر از قیمت پارتیشن چوبی اداری است که همیشه برای افرادی که قصد تغییر دکور یا پارتیشن بندی دارند قیمت پارتیشن بندی مهم و چالش برانگیز بوده است.

به طور مثال برای کفپوش ، سنگ مرمر با طراحی کلاسیک را انتخاب می کنند . ابتدا شاید چیدمان سخت باشد اما با کمی آشنایی می توانید هر چیزی را در جایگاه اصلی خود قرار دهید . در واقع هر چیزی باید در این سبک به شکلی باشد که نظیر آن کمتر دیده میشود. در طراحی و تولید آن ها از چوب های مرغوب منبت کاری شده و پارچه های گرانقیمت استفاده می کنند . برای طراحی و تولید مبلمان ، چوب های مرغوب و باکیفیت جهت منبت کاری انتخاب می شوند . در طراحی هر قسمت از منحصربه فرد ترین متریال استفاده می کنند .

به طور مثال دفتر کار شرکت گوگل برای کارمندان خود این شرایط را فراهم کرده است که هر زمان که نیاز داشتند، با توجه به امکانات فراوانی که در اختیارشان قرار دارد، با خلاقیت، فضایی پویا و متناسب با روحیات و خواسته هر فرد ایجاد نمایند. این اثر روانی رنگ خاکستری ممکن است باعث ایجاد افسردگی در میان کارکنان در محیط کار شود. این سبک از مبلمان با تقارن و تناسب بینظیر ، در چیدمان منزل به عنوان نقطه کانونی بهترین انتخاب است . آنچه ذکر شد تنها بخش کوچکی از ملاکهای انتخاب بین دو سبک سنتی و معاصر است. باعث از بین رفتن زیبایی فضا و شلوغی بصری خواهند شد . واقعیت تکتونیکی و فرآیند ساخت بصورت هدفمند مخفی شد، تا از نظر بصری شی از زمینهی سایت جدا شود. تقارن یک ترفند طراحی داخلی است که نظم و زیبایی بصری را به نگاه بیننده منتقل می کند . معماری کلاسیک به گونه ای است که نمای جلوی سازه یا بنا متفاوت از سایر نواحی طراحی می شود . طرح های خاص نیز الگوهای گچبری هستند که اغلب به درخواست مشتری در نواحی خاصی به اجرا در می آیند . شما بر حسب بودجه و سلیقه خود می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

جابجایی پارتیشن یکی از اصلی ترین خصوصیات پارتیشن های اداری امکان جابجایی آنها می باشد پس در هنگام سفارش به این مسئله توجه نمایید که پارتیشن موردنظر و انتخابی شما چقدر امکان جابجایی دارد.جابجایی پارتیشن فقط از یک ساختمان به ساختمان دیگر نیست. در این قسمت می خواهیم ببینیم برخی از نکات مربوط به طراحی داخلی اداری کدام هستند و چه ویژگی هایی دارند. چه عواملی روی هزینه طراحی داخلی تاثیر گذار است؟ این مورد به خصوص برای واحدهایی که دارای متراژ پایین هستند واقعا کارساز است. در این بخش می خواهیم رنگ در طراحی داخلی دفتر کار را که اصل مهم و اساسی می باشد معرفی کنیم. به طور کلی دکوراسیون داخلی دفتر کار تاثیر بسزایی به روی کسب و کارتان خواهد داشت. یک دفتر کوچک که به طور موثر از پارتیشن استفاده می کند، فضای کار خصوصی را به اندازه اتاق های خصوصی مورد استفاده در شرکت های بزرگتر به کارمندان ارائه می دهد. یکی از کارشناسان خاطر نشان می کند که کارمندان آمریکایی بیش از ۹۰ درصد ساعات بیداری خود را در محل کار خود می گذرانند.

اتاق مدیریت نقطه اتکا شرکت است و چون معمولا جلسات مهم در این اتاق برگذار می شوند دارای اهمیت خاصی است. مصالح چوب را میتوان در بخشهای مختلفی از دیزاین اتاق کار استفاده کرد. طراحی داخلی دفتر کار کاملاً به فضای اداری بستگی دارد و شما باید قسمت هایی را انتخاب کنید که نیاز به بازسازی دارند یا میتوانید کل دفتر خود را نیز طراحی کنید. سلیقه شما ملاک چیدمان است . برای مثال ترکیب فلز و رنگ مشکی در رسمیت بخشیدن به محیط بسیار موثر است. با این وجود اگر جهت اولیه، شمالی – جنوبی باشد نور خورشید به همه ی اتاقها می رسد.موقعیت ایجاد ساختمان های اداری یعنی اقلیم محل، در طراحی اداری، بسیار حائز اهمیت است. طراحی و چیدمان دکوراسیون منزل کلاسیک نیز برای قسمت های مختلف قابل اجرا می باشد . در طراحی داخلی اداری به سبک روستیک استفاده از چوب بسیار رایج می باشد و چوب گزینه بسیار خوبی برای طراحی این سبک می باشد زیرا به آسانی با مبلمان و سایر تجهیزات عملکردی موجود در دفتر کاری شما تطبیق پیدا میکند. گاهی اوقات سکوت کامل می تواند به اندازه یک دفتر کار پر سر و صدا حواس شما را پرت کند.

کار شرکت مورد نظر را به نمایش می گذارد. در فضاهای مسکونی ، اداری ، تجاری یا سازمانی سبک کلاسیک قابل اجرا می باشد . تعدادی از تولید دهندگان مبلمان اداری با توجه به میزان ضمانتی که برای تعمیر و نگهداری مبلمان اداری به خریدارن عرضه میکنند، قیمت بالاتر یا کمتری از خریداران طلب میکنند. همه ما می دانیم که وقتی در دفتر کار گیر می کنید و فضای محدودی وجود دارد. مبلمان اداری نقش مهمی در نحوه ظاهر و احساس محل کار دارد. خدمات تخصصی چیدمان فضای اداری مناسب و کاربردی میتوانند به شما کمک کند تا با استفاده از تکنیکهای مؤثر مدیریت فضا چشمگیرترین فضای داخلی که با محیط و نوع کسب و کار شما سازگار است، را برای نام تجاری خود دکور کنید.

ممکن است شما نیز به سبک کلاسیک علاقه دارید اما نمی دانید چگونه به طراحی داخلی کلاسیک بپردازید . مبلمان کلاسیک از نظر طراحی نیز بسیار متمایز است . گچبری و پتینه کاری در دکوراسیون کلاسیک بسیار مهم و شناخته شده هستند . تزیین گچبری و پتینه کاری ها نیز توسط استادکار طراحی می شوند . تماماً هنر دست استادکار ماهر می باشند . سرمایه گذاری در مبلمان می تواند طراحی داخلی اداری را از کافی تا استثنایی بالا ببرد. پارتیشن چوبی نسل ابتدایی جدا كننده های اداری هستند كه امروزه بدلیل هزینه های بالا در تولید و اجرای آن كمتر مورد استفاده قرار می گیرند در این مدل تنها پارتیشن دو جداره چوبی عرضه می شود. اگر میخواهید از چوب و شیشه سنتی استفاده کنید، لازم است از چوب یا شیشه با چگالی بالا بر روی میزهای خود استفاده کنید. بنابراین قدم اول انتخاب نوع چیدمان کلاسیک است . این اولین قدم است.

بهترین راه برای ایجاد تقارن در یک دکوارسیون کلاسیک اتاق ، پیدا کردن یک ویژگی به عنوان نقطه شروع یا مرکز است . در ضمن اگر در اداره خود اتاق مدیریت نیز لازم دارید، بهتر است از میز کاری با عرض کم استفاده کنید و به جای اینکه تصمیم بگیرید فضای اتاق مدیریت باشکوه و زیبا به نظر برسد، ظاهری صمیمی به آن بدهید تا در زمان برقراری جلسات رسمی با مشتریان و کارمندان، کمتر به افراد احساس خستگی دست دهد. میزهای اداری نیز ظاهری کاملا رسمی و اجرایی دارند ،کاملا با فضا هماهنگ و متناسب هستند و محیطی منظم و بدون بهم ریختگی ایجاد کردهاند. حتی در یک فضای غیر متقارن می توانید با طرح یا تصاویر روی دیوار ، یک فرش ساده اما دلنشین تقارن را ایجاد کنید . ترکیب بندی متقارن ، اشکال و خطوط هندسی منظم ، دکوراسیون لوکس ، مواد طبیعی گرانقیمت از ویژگی های سبک کلاسیک می باشند . مبلمان کلاسیک به شکل متقارن در چیدمان داخلی جای می گیرند . تقارن و تناسب دو موضوع مهم در طراحی و اجرای دکوراسیون کلاسیک می باشند . نوسازی و ساخت: از مرحله تخریب واحد های قدیمی تا طراحی داخلی و همین طور اجرای صفر تا 100 پروژه بازسازی و رعایت اصول بهینه سازی فضا در این شرکت انجام می شود.

بیایید با هم یک سری نکات را درباره طراحی و اجرای معماری داخلی کلاسیک مرور کنیم . در ادامه دعوت می کنیم تصاویر نما و فضاهای داخلی را مشاهده و بررسی نمایید. به عنوان مثال مبلمان کلاسیک یکسان روبهروی یکدیگر جای می گیرند . معمولاً در انواع روش ها ابتدا یک نقطه کانونی را مشخص می کنند و در عین حال اصل تقارن به وضوح قابل مشاهده باشد . میزهای کوچک فضای کم تری را اشغال می کنند اما در عین حال می توانند کارایی زیادی هم داشته باشند. این نوع مبلمان با الگو های کلاسیک مطابقت بیشتری دارد ، در نتیجه جلوه باشکوه تری را به نمایش می گذارند . برای مجری دکوراسیون کلاسیک استفاده قانونمند در عین حال خلاقانه از تمام اجزا ، اهمیت ویژه ای دارد . گچبری های حاشیه ای همان طور که از نامش پیداست برای حواشی استفاده می شوند . گچبری و طرح های پتینه را می توان به طور گسترده یا نقطه ای در طراحی داخلی کلاسیک به کار برد . مبلمان اداری یک بخش تکمیلی در دفتر کار است. زون یک واژه است که در برنامه ریزی شهری و منطقه ای برای تنظیم استفاده از زمین و نوع فعالیت های انجام شده در سایت ها بر اساس مناطق نقشه برداری استفاده می شود.

به این معنی که لوازم و عناصر داخلی در این سبک به شکل آینه ای در مقابل یکدیگر قرار می گیرند . برخی افراد سبک کلاسیک را به عناصر مدرن ترجیح می دهند ، مانند سبک نئوکلاسیک . برای مثال برای تعیین «مکان» و محل مناسب برای جلسات از آنها بپرسید که آیا ترجیح می دهند جلسات در محیط هایی کاملا دور از هیاهو و وجود افراد دیگر باشد یا اینکه جایی نزدیک ترباشد؟ می باشند . تمام پارچه ها و نقوش آن از مواد طبیعی مانند نخ ، پنبه و ابریشم تولید می شوند . این اشکال پدینت نام دارند و در برخی موارد نیز زیباتر تزیین می شوند . در قسمت بالای بنا گاهی اشکال قوسی و مثلث شکل را طراحی می کنند . ضمن اینکه جلوه خاصی را در فضای کلاسیک به وجود می آورند . به این ترتیب، ضمن ایجاد هماهنگی بیشتر با محیط، نیازهای مدیریت نیز برطرف می شود.

ساخت این پارتیشن ها کار دشواری نیست و از نظر وزنی بسیار سبک می باشند. همچنین به این نکته هم واقف هستید که قبل از تصمیمگیری در مورد چیدمان دفتر کار و طراحی داخلی اداری ، باید اهداف خود و نیازهای کارمندان را بررسی کنید. یک تابلوی هنری و یک گلدان خاص می تواند به کارمندان انرژی دهد. پارتیشن های اداری یکی از بهترین آیتم های طراحی دکوراسیون اداری مدرن می باشند. در این سبک طاقچهها ، طاقها و ستونها را با قرنیزهای گچبری شده و طلاکاری طراحی و زیباسازی می کنند . مشاروه دکوراسیون داخلی اداری توسط فردی انجام می شود که علم و تخصص این کار را دارد؛ می تواند به بهترین نحو از نهایت فضا استفاده کند. دکوراسیون دفتر کار مدیریت بهدلیل نقش و جایگاهی که مدیریت در یک شرکت و سازمان ایفا میکند، باید جدی گرفته شود.