رونمایی آرتتا از یک ستاره دیگر; این بار، ریس نلسون

با میانگین سنی 23.8، تیم آرسنال جوان ترین باشگاه در لیگ برتر انگلیس است و ریس نلسون یکی از بازیکنان پویا و با استعداد دیگر زیر نظر آرتتا است که می تواند بیشتر به پروژه آرسنال کمک کند و مانند سایرین بدرخشد. جوانان. بازیکنان تیم.
او در این فصل سه بازی در لیگ اروپا برای آرسنال انجام داده است و ممکن است یکی از گزینه های میکل آرتتا برای شروع در بازی پنج شب آن تیم مقابل زوریخ باشد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

از زمانی که میکل آرتتا هدایت توپچی ها را بر عهده گرفت، بازیکنان جوان آرسنال را متحول کرد و بهترین عملکرد ممکن را از آنها گرفت.

رونمایی آرتتا از یک ستاره دیگر;  این بار، ریس نلسون

ریس نلسون محصول آکادمی آرسنال است و سابقه بازی در تمام سطوح پایه انگلیس را دارد. او به مدت دو سال به هافنهایم و فاینورد قرض داده شد و پس از تحمل سختی های فراوان سعی کرد در نهایت فرصت بازی در تیم اصلی آرسنال را پیدا کند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در دیدار شنبه شب آرسنال و ناتینگهام فارست که در ورزشگاه امارات برگزار شد، توپچی ها موفق شدند میهمان خود را با 5 گل شکست دهند و با قدرت، صدر جدول را از سیتی پس بگیرند.
در آن بازی بوکایو ساکا وینگر انگلیس در دقیقه 27 مصدوم شد و آرتتا تصمیم گرفت به هافبک جوان تیمش اعتماد کند و ریس نلسون را جایگزین او کرد.
این هافبک 22 ساله پس از ورودش، تنها 30 دقیقه زمان نیاز داشت تا در زمین امارات بازی کند تا اوضاع را برای ناتینگهام به پایان برساند و یک برد قاطع را برای تیمش رقم بزند.
نلسون در این دیدار موفق به ثبت 2 گل و یک پاس گل شد و با عملکرد خود به خوبی به اعتماد آقای آرتتا پاسخ داد.
او پس از پایان مسابقه توسط هوااسکورد و آلن شیرر در تیم منتخب هفته قرار گرفت و روزی فراموش نشدنی را برای خود به ثبت رساند.

سپس از نلسون در مورد میکل آرتتا سوال شد و او پاسخ داد:
“من قبل از شروع فصل با رئیس صحبت کردم و او کاملاً با من موافق بود. او گفت که تغییری در بازی و نگرش من دیده است که واقعاً دوست دارد و فکر می کند می توانم برای تیم مفید باشم. همچنین در تابستان او. با من در مورد ترک باشگاه صحبت نکردم.”


ریس نلسون که بعد از بازی تمام توجهات را به خود جلب کرد، در مصاحبه با خبرنگاران گفت:
من همیشه به خودم ایمان داشته ام و هرگز به توانایی هایم شک نکرده ام.
من علاقه شدیدی به آرسنال دارم. زمان هایی بود که عملکرد ضعیفی داشتم، اما هرگز ناامید نشدم و هرگز قصد ترک باشگاه را نداشتم.
البته دوست دارم قرارداد جدیدی به من پیشنهاد شود. فکر می کنم این می تواند یک اتفاق بسیار خوب برای من باشد و دوست دارم به باشگاه بپیوندم. “


سرویس خبر شماره: 1851397
نوامبر 12, 1401 @ 7:22 ب.ظ
17.7 هزار امتیاز خبر|

12نقطه نظر