رونمایی از باشگاه پوماس مکزیک توسط دنی آلوز (عکس)

نام رسمی این باشگاه Cidad Universita است که عموما با نام مستعار آن Pumas شناخته می شود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، باشگاه پوماس مکزیکی رسما از بازیکن جدید خود، دنی آلوز، ستاره سابق بارسلونا و تیم ملی برزیل رونمایی کرد. آلوس فصل آینده با پیراهن شماره 33 برای این تیم بازی خواهد کرد.

آلوس در مراسم معارفه خود به عنوان بازیکن پوماس گفت: از آقای رئیس بابت این انتقال تشکر می کنم. حضور من برای جوانان باشگاه موثر خواهد بود زیرا من نمونه زنده ای هستم که به آنها نشان می دهم نباید از رویاپردازی بترسند. من از شهر کوچکی می آیم که در آن مردم فقیر به نظر می رسند، اما در درون ثروتمند هستند، افرادی که می خواهند موفق شوند و تلاش کنند.”



مجله اخبار فوتبال خارجی پیش از این گفته شده بود که دنی آلوز شماره 2 را در پوماس خواهد پوشید که اولین شماره او در بارسلونا بود. البته آلوس بعد از مدتی در بارسا شماره 8 را پوشید. او همچنین با شماره 32 در پاری سن ژرمن بازی کرد و هرگز شماره 33 را به تن نکرد.

لئوپولدو سیلوا، رئیس این باشگاه مکزیکی در مراسم رونمایی در کنار دنی آلوز قرار گرفت و پیراهن شماره 33 این تیم را به همراه او در اختیار رسانه ها قرار داد.

حضور دنی آلوز در باشگاه پوماس

روز گذشته رسانه ها از رسمی شدن انتقال دنی آلوز ستاره کهنه کار برزیلی به باشگاه پوماس مکزیک خبر دادند. او دیروز وارد مکزیکوسیتی شد و امروز به عنوان بازیکن جدید پوماس در راه رفتن به مقر باشگاه رسما به هواداران معرفی شد.

باشگاه مکزیکی پوماس رسما از جدیدترین بازیکن خود، دنی آلوز، ستاره سابق بارسلونا رونمایی کرد.


سرویس خبر شماره: 1834953
01 اوت 1401 در 23:42 |
9.2 هزار |

0نقطه نظر