رونمایی از رقیب خارجی سید حسین حسینی!


سرویس خبر شماره: 2051535
8 جولای 1403 ساعت 17:29 |
36.8K امتیاز خبر|

41نقطه نظر

کیوسفسکی بدون بازی ملی و با 14 کلین شیت و 37 گل زده

این دروازه بان خارجی به استقلال علاقه مند است، دروازه بان بوسنیایی که در مسابقات مقدونیه بازی می کند.

رونمایی از رقیب خارجی سید حسین حسینی!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ماجرای حضور این دروازه بان خارجی در استقلال در روزهای اخیر شایعات زیادی را به راه انداخته است؛ بسیاری از هواداران و پیشکسوتان استقلال با توجه به اینکه هنوز یک سال از قرارداد سیدحسین حسینی باقی مانده، جذب دروازه بان خارجی را اقدامی عجیب توصیف می کنند.

اما مشخص شد مسئولان استقلال حضور این گارد خارجی در ایران را قطعی کرده اند و این گارد به زودی راهی تهران خواهد شد.

با پیگیری های خبرنگار ما مشخصات این دروازه بان از نظر استقلالی ها مشخص شد. او دروازه بان 29 ساله بوسنیایی است که در مسابقات مقدونیه بازی می کند و مدت کوتاهی پس از پایان قراردادش راهی تهران می شود و آبی پوش خواهد شد.

2048520

این دروازه بان ودران کیوسفسکی نام دارد و دو فصل است که برای استروگا در لیگ مقدونیه بازی می کند. او در دو فصل گذشته 38 بازی با تیمش در لیگ مقدونیه و فصل گذشته 6 بازی در لیگ کنفرانس اروپا برای استروگا انجام داد.

این دروازه بان بوسنیایی در سطح ملی برای بوسنی و هرزگوین بازی کرد اما هرگز برای تیم ملی بزرگسالان کشورش بازی نکرد. این دروازه بان 185 سانتی متری فصل گذشته 14 بار برای استروکا کلین شیت کرد. جالب اینکه او فصل گذشته در مجموع 38 بازی که برای تیمش انجام داد، 37 گل به ثمر رساند.

2048525

لازم به ذکر است که این دروازه بان متولد مقدونیه است اما دارای پاسپورت بوسنیایی است و شهروند بوسنی و هرزگوین محسوب می شود. مبلغ قرارداد کیوسفسکی با استروگا در فصل گذشته 300 هزار یورو بود و این قرارداد فسخ شد و او به عنوان بازیکن آزاد به آبی پوشان خواهد پیوست.

2048519

با تمام تفاسیر بالا، کیوسفسکی که با مسئولان استقلال به توافق کامل رسیده و پیشنهاد رسمی قرارداد را تایید کرده، احتمالا به زودی برای روی کار آمدن به تهران خواهد آمد. او در مورد آینده تصمیم خواهد گرفت.

مجله اخبار فوتبال داخلی