رونمایی از زوج مدافع میانی مورد نظر کی روش

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یکی از دغدغه های اصلی کارلوس کی روش برای تیم ملی ایران در جام جهانی، خط دفاعی است. در سیستم دفاع چهار نفره، کارلوس کی روش بازیکنان زیادی را برای بازی در نظر می گیرد، اما سرمربی پرتغالی هنوز تصمیم نهایی خود را نگرفته است.

کی روش در تمرینات تیم ملی طی روزهای گذشته و حتی امروز از شجاع خلیل زاده و حسین کنعانی زادگان در مرکز خط دفاعی استفاده کرده است. با وجود اینکه کی روش علاقه خاصی به بازی پورعلی گنجی دارد اما این روزها در حال تست زدن از خلیل زاده و کنعانی است.

به احتمال زیاد کارلوس کی روش در بازی ایران مقابل نیکاراگوئه از همین زوج دفاعی استفاده خواهد کرد اما این به این معنا نیست که سرمربی پرتغالی تصمیم نهایی را گرفته است. آمدن مجید حسینی و آماده سازی خوب پورعلیگنجی و فلاح می تواند نظر کی روش را در روزهای آینده تغییر دهد.

مرتضی پورعلیگنجی، شجاع خلیل زاده، حسین کنعانی زادگان و سامان فلاح هم اکنون در پست دفاع میانی حضور دارند و مجید حسینی نیز به این جمع اضافه می شود. بنابراین کی روش باید تصمیم بگیرد که زوج دفاع وسط خود را انتخاب کند.

کارلوس کی روش طی دو روز گذشته در تمرینات از شجاع خلیل زاده و حسین کنعانی زادگان در دفاع میانی استفاده کرده است.

رونمایی از زوج مدافع میانی مورد نظر کی روش


سرویس خبر شماره: 1852466
17 نوامبر 1401 ساعت 12:44 |
1K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

شجاع و کنعانی برای تیم ملی آماده می شوند؟

باید منتظر ماند و دید سرمربی تیم ملی در بازی ایران و انگلیس در افتتاحیه جام جهانی از کدام زوج در مرکز خط دفاعی استفاده خواهد کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی