رونمایی از مستند دیگری از بازی ایران و آمریکا


سرویس خبر شماره: 1896379
27 مارس 1401 @ 11:36 ق.ظ |
2 امتیاز خبر

0نقطه نظر

این سیاست حداقل در پردیس ملت پیش بینی شده بود

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تاجیک روز جمعه 5 اسفند در مراسم رونمایی از این مستند که به همت پردیس سینمایی ملت برگزار شد، گفت: «منهای سیاست» تجربه جدیدی از فیلمسازی سیار است که در آن سعی کردم روایتی جذاب از فیلم را با کمترین فیلم دیده شده در حاشیه جام جهانی 2022 قطر را نشان خواهم داد. این مستند در 40 دقیقه تلاش کرد تا فوتبال آن سوی فضای مه آلود سیاست را به بینندگان خود نشان دهد.

تاجیک در پایان گفت: امیدوارم این فیلم که روایتی بی نظیر از عرق ملی شخصیت های فیلم است به زودی در رسانه ملی منتشر شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

مدیر سابق شبکه مستند سیما افزود: تولید فیلم با تلفن همراه می تواند به کاهش شدید هزینه های فیلمسازی منجر شود و با آموزش و استفاده از این روش می توان داستان و روایت بیشتری تولید و روایت کرد. آنچه مهم است روایت فیلمساز است که بتواند مخاطب را جذب کند.

1833329

وی درباره شخصیت های این مستند توضیح داد: ورزش نویسی که در تهران مشغول نویسندگی است، دو هوادار که با هزاران سختی از سنندج به قطر رسیده اند و جمعی از فوتبالدوستان ایرانی که همیشه در جام جهانی حضور داشته اند، از جمله شخصیت های این فیلم هستند.

1833331

مستند سیار «منهای سیاست» فیلمی جدید از امیر تاجیک است که به دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و آمریکا می پردازد.

رونمایی از مستند دیگری از بازی ایران و آمریکا

این مستندساز ضمن تشکر از شخصیت های فیلم به خاطر حضور شخصیت های فیلم در این مراسم گفت: تقابل هواداران ایرانی و آمریکایی و رفتار جالب این دو گروه از فوتبالدوستان در فیلم با جذابیت های فراوانی روایت می شود. جزئیات. در حاشیه این مسابقه و امیدوارم مورد استقبال و استقبال مردم قرار گیرد. .

1833330
رونمایی از «سیاست منهای» / مستندی از پشت صحنه بازی ایران و آمریکا در جام جهانی

تاجیک ادامه داد: سعی کردم روی چند شخصیت ایرانی حاضر در جام جهانی تمرکز کنم و بیننده را در حین بازی به سکوهای ورزشگاه ببرم تا با زاویه ای کاملا متفاوت از اتفاقات و اتفاقات مسابقه مطلع شود از دور. جنجال های سیاسی .