رونمایی از پیراهن عجیب تیم ملی دانمارک (تصویر)

هومل می گوید به همین دلیل تصمیم گرفت نام و لوگوی خود را از روی پیراهن دانمارک حذف کند. این شرکت در بیانیه مطبوعاتی خود اعلام کرد که بدون توجه به این موضوع، طرح پیراهن تیم ملی دانمارک به پیراهنی اشاره دارد که دانمارکی ها در جریان یورو 92 به تن داشتند و در آن سال دانمارک برای اولین و تنها قهرمان جام ملت های اروپا شد. افتخاری که بالاترین افتخار فوتبال این کشور محسوب می شود.

پیراهن سوم دانمارک در جام جهانی قطر



مجله اخبار فوتبال خارجی

تیم ملی دانمارک از نسخه جدیدی از پیراهن های جام جهانی خود رونمایی کرد که نام و لوگوی اسپانسر این تیم محو شده است.

رونمایی از پیراهن عجیب تیم ملی دانمارک (تصویر)

به گزارش “ورزه سه”، فدراسیون فوتبال دانمارک امروز نسخه جدیدی از پیراهن های تیم ملی برای حضور در جام جهانی قطر را ارائه کرد. دلیل معرفی نسخه جدید این پیراهن ها این است که اسپانسر دانمارک، هومل، اعلام کرده است که به دلیل اعتراض به قطر حاضر به نمایش نام خود در جام جهانی 2022 نیست.

Hummel یک شرکت دانمارکی است که در زمینه تولید پوشاک ورزشی و تجهیزات ورزشی فعالیت می کند و اسپانسر پیراهن تیم ملی این کشور است. هومل به دلیل اعتراض به شرایط قطر که باعث تلفات جانی بسیاری شد، اعلام کرد که حاضر نیست با نام و نشان خود در جام جهانی شرکت کند.

اولین پیراهن دانمارک در جام جهانی قطر


سرویس خبر شماره: 1845641
06 مه 1401 ساعت 8:20 ب.ظ.
12.6 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

این شرکت ادعا می کند که از سال 2010، صدها هزار کارگر مهاجر در شرایط غیرانسانی در قطر به کار گرفته شده اند تا زیرساخت های جام جهانی را فراهم کنند.

پیراهن دوم دانمارک در جام جهانی قطر