رونی به بلینگهام ناامید هشدار داد که هیچ کار احمقانه ای انجام ندهد

وین رونی، اسطوره منچستریونایتد اعتراف کرد که نگران جود بلینگهام ستاره انگلیس و رئال مادرید است. مهاجم سابق انگلیس از زبان بدن بلینگهام راضی نیست و از او خواسته است تا ناراحتی خود را کنترل کند.

جود بلینگهام برای انگلیس در یورو 2024 روی تمام سیلندرها شلیک نکرده است

بلینگهام که تازه با رئال مادرید قهرمان لالیگا، لیگ قهرمانان اروپا و سوپرکاپ اسپانیا شده بود، با شهرت فراوان به اردوی انگلیس پیوست. هر هوادار سه شیرها انتظار داشتند که این بازیکن 20 ساله در یورو 2024 هدایت تیم را بر عهده بگیرد و کشورش را به بردهای مهم برساند.

هافبک رئال مادرید فوق العاده شروع کرد و تک گل انگلیس را در پیروزی 1-0 مقابل صربستان در بازی اول به ثمر رساند. اما در دو بازی بعدی نتوانست استانداردهای عالی خود را برآورده کند. او به سختی درگیر شد و مرتباً یک چهره ناامید را در بالای خط هافبک انگلیس ایجاد می کرد. در نتیجه، بسیاری از کارشناسان گرت ساوت‌گیت را به چالش کشیده‌اند تا با هم ترکیب شود و مدعی توپ طلا را از ترکیب اصلی خود حذف کند.

وین رونی از جود بلینگهام خواست هیچ کار احمقانه ای انجام ندهد

برخلاف بسیاری از همتایان خود، رونی از ساوت گیت نخواسته تبر خود را بچرخاند. اما او نیز از نمایش های بلینگهام راضی نیست. به طور خاص زبان بدن او.

رونی مدعی شد که ناامیدی آشکار بلینگهام نه تنها برای روحیه بد است بلکه می تواند او را به آسیب رساندن به خود و تیمش نیز وادار کند. رونی در توضیح اینکه چرا در مورد بلینگهام نگران بود، در ستون خود برای تایمز نوشت:

سه یا چهار بار در نیمه اول او (بلینگهام) نتوانست ناراحتی خود را (در مقابل اسلوونی) پنهان کند. داشت می چرخید و به دیگران نگاه می کرد و دستانش را بالا می انداخت. چنین زبان بدن پیامی را به هواداران، هم تیمی‌هایش، و به سرمربی می‌فرستد.

فقط امیدوارم ناامیدی به حدی نرسد که او کارت قرمز بگیرد یا کار احمقانه ای انجام دهد و خودش را مجروح کند. در مقابل اسلوونی به نظر می رسید که او در حال نزدیک شدن است

وی در پایان این موضوع افزود:

زمانی بود که از آن عبور کرد، اما پاس او را از دست داد و او روی زانوهایش از کناره لیز خورد و تقریباً به تابلوهای تبلیغاتی برخورد کرد. نا امیدی. اما چنین چیزی بسیار احمقانه است – شما می توانید به خود آسیب برسانید.

جالب خواهد بود که ببینیم آیا بلینگهام می تواند توصیه رونی را در هنگام بازی با اسلواکی در مرحله یک هشتم نهایی یورو در عصر یکشنبه (30 ژوئن) در ذهن داشته باشد یا خیر.

https://sportslens.com/news/rooney-england-jude-bellingham/ منبع: