رویارویی با هواداران سخت است/ بقیه عمرم را مدیون هواداران استقلال هستم



جواد نکونام در دیدار پیش از بازی به هواداران گفت: بابت تاخیر عذرخواهی می کنم. متاسفانه به دلیل سفر به محل تمرین این اتفاق افتاد. در مورد بازی فردا باید با تمام تمرکز و تمام وجود آماده شویم. مطمئناً مسابقه سختی است و باید بتوانیم تمام تلاش خود را به کار بگیریم تا با تمرکز زیادی برای بازی فردا آماده شویم تا انشاالله بتوانیم موفق شویم.

وی افزود: از اینکه فردا هواداران را در ورزشگاه می بینم بسیار خوشحالم. از روز اول گفتم به آنها بدهکارم. هواداران استقلال چه در این تیم بودم و چه نبودم همیشه به من لطف داشتند. من واقعاً تا پایان عمر مدیون این هواداران بزرگ و خوب هستم. آنها همیشه در ذهن من هستند و امیدوارم فردا بتوانیم بازی با کیفیت و با نتیجه را برای آنها رقم بزنیم.

سرمربی استقلال درباره آخرین وضعیت قرارداد بلانکو صحبت کرد و اینکه ظاهرا باید مبلغ قرارداد بازیکنان این تیم کاهش یابد تا بتواند قراردادش را امضا کند. به خصوص در شرایط فعلی که کمبود بازیکن داریم. در صورت امضای قرارداد امید حمیدی فر در مجموع 18 بازیکن خواهیم داشت. 2 نفر دروازه بان هستند و در مجموع 16 بازیکن داریم. وقتی در ابتدای فصل به استقلال آمدم و تاکید کردیم که می‌توانیم تیم سازنده و بازیکنانی داشته باشیم که می‌توانند به تیم کمک کنند، به این دلیل بود که پیش‌بینی می‌کردم امسال برای فوتبال ایران سخت باشد زیرا طبق برنامه تیم امید، لیگ قهرمانان، تیم ملی بزرگسالان و استراحت های لیگ موجود سخت خواهد بود. هر تیمی با بازیکنان بیشتر موفق تر است.

نکونام گفت: در مورد بلانکو با علی خطیر صحبت هایی داشتیم. هنوز نتوانسته ایم قرارداد او را ثبت کنیم. خود بازیکن تصمیم به کاهش قرارداد می گیرد. مدیریت باشگاه با آنها صحبت کرد و شرایط خاصی را برای آنها توضیح داد. مواردی وجود دارد که مدیریت و خود باشگاه باید تصمیم بگیرند. آنها باید شرایطی را فراهم کنند که بتوانیم از این درایو استفاده کنیم. امیدوارم شرایط به گونه ای فراهم شود که به نفع استقلال باشد.

وی افزود: اگر کاهش یک امتیازی سودآور بود، مشکلی ندارم که به ابتدای فصل برگردم تا همه بازیکنان را پس بگیرم و یک امتیاز یا حتی 3 امتیاز کم کنم. این مشکلی نداشت زیرا می شد این نکات را در طول فصل جبران کرد، اما این اتفاق افتاد و متاسفانه تا نیم فصل دست خالی مانده ایم. من از روز اول گفته ام و باز هم می گویم، این بازیکنان بهترین هستند. اگر 13 بازیکن باشیم بیرون می رویم و بازی می کنیم، می جنگیم و سخت کار می کنیم. ما وظیفه خود را در قبال هواداران که مالکان اصلی باشگاه هستند انجام می دهیم و سعی می کنیم در هر مسابقه بهترین کار را انجام دهیم.



سرویس داخلی اخبار فوتبال