رویارویی مهم لاپورتا و تباس: راه بازگشت مسی هموار شد

جلب رضایت مسی و تضمین انتقال او به عنوان الهلال آماده است تا این بازیکن را به گران ترین بازیکن تاریخ تبدیل کند، تنها دغدغه خوان لاپورتا نیست. پس از اینکه طرح های بازسازی مالی بارسلونا توسط لالیگا رد شد، آبی ها ابتدا باید این پرونده را تسویه کنند تا امکان ثبت قرارداد مسی یا هر بازیکن جدید دیگری را پیدا کنند.

1882520

دیدار اخیر لاپورتا و تباس بر سر حل مشکل جذب بازیکن بارسلونا نتایج مثبتی داشت. موندو دپورتیوو این قرارداد را کلید جذب لیونل مسی می داند.

رویارویی مهم لاپورتا و تباس: راه بازگشت مسی هموار شد


سرویس خبر شماره: 1941489
12 ژوئن 1402 ساعت 08:40
3.1 هزار |

0نقطه نظر

تصویب طرح های بازسازی مالی بارسلونا برای حل این مشکل کلیدی است

این سوال کلیدی برای پیشبرد پروژه بازگشت مسی است. در این جلسه ماتو ژرمن مربی فوتبال بارسلونا که خیلی ها آن را بازیکن اصلی رویدادهای بزرگ می دانند حضور نداشت اما موندو دپورتیوو مدعی شد لاپورتا و سران باشگاه بارسلونا با رضایت جلسه اخیر را ترک کرده اند.

به گزارش موندو دپورتیوو، سران باشگاه بارسلونا در تلاش هستند تا برای برنامه مالی خود موافقت لالیگا را جلب کنند. در ناهار دیروز خوان لاپورتا و رئیس لالیگا، صحبت های مثبتی انجام شد و حالا بازیکنان بارسلونا منتظر پاسخ قطعی لالیگا هستند.

بارسلونا قصد دارد بلافاصله پس از حل مشکل لالیگا، قرارداد رونالد آرائوخو و گاوی را امضا کند و سپس تلاش برای جذب مسی را آغاز کند. این درحالی است که با وجود اظهارات اخیر کریستوف گوتیه مبنی بر پایان دوران حرفه ای مسی در پاری سن ژرمن، این باشگاه اعلام کرده چنین مشکلی صحت ندارد و سرمربی به معنای پایان دوران حرفه ای لئو در فصل جاری است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بازگشت لیونل مسی به بارسلونا یکی از داغ ترین موضوعات هفته های اخیر فوتبال جهان است. به گفته پدرش، ستاره آرژانتینی در پایان این فصل پاریس را ترک خواهد کرد و علاوه بر گزینه بازگشت به کاتالونیا، با پیشنهادات وسوسه انگیزی از سوی الهلال عربستان و اینترمیامی آمریکایی نیز مواجه است.