رویای شیرین گابریل: زدن پاس نیمار با ضربه سر

وقتی برای تیم ملی بازی می کنید، احساس می کنید که نماینده کشور و مردم خود هستید. هیچ حسی بهتر از این نیست فوتبالیست های برزیلی از کودکی رویایی داشتند: حمل تیم ملی کشورشان.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، گابریل ماگالاس، مدافع برزیلی آرسنال یکی از شاخص ترین بازیکنان این تیم در این فصل بوده است و نقش مهمی در تیم میکل آرتتا در سکان هدایت لیگ برتر انگلیس داشته است.

اما گابریل با اینکه با پیراهن آرسنال در لیست اخیر میهمانان تیم ملی کشورش که تیته اعلام کرد خوش درخشید؛ او جایی در لیست تیم ملی برزیل نداشت. دعوت نشدن گابریل، حضور او در جام جهانی قطر را در هاله ای از بلاتکلیفی قرار داد.


سرویس خبر شماره: 1847703
20 اکتبر 1401 ساعت 00:17
9.9 هزار امتیاز خبر|

3نقطه نظر

از زمانی که بچه بودم، همیشه عاشق تماشای بازی نیمار بودم. من و نیمار در یک پست بازی نمی کنیم، اما او الگوی اصلی من است. حتی امروز هم طرفدار بی قید و شرط نی هستم. ما هنوز فرصت بازی با هم را نداشتیم، اما من در تمرینات با نیمار بودم و در اردوی تیم ملی به او نزدیک بودم. من طرفدار سرسخت نیمار هستم و امیدوارم خیلی زود با او بازی کنم و ارسال او را با ضربه سر به گل برای سلسائو تبدیل کنم. چه خواب شیرینی.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

گابریل ماگالاس، مدافع آرسنال می گوید نیمار سال ها الگوی فوتبالی او بوده است و امیدوار است پس از درخشش در آرسنال بتواند به آرزویش در جام جهانی قطر برسد.

رویای شیرین گابریل: زدن پاس نیمار با ضربه سر

با این حال، گابریل در مصاحبه ای با سایت باشگاه آرسنال گفت که بازی در جام جهانی با پیراهن سلسائو رویای کودکی او بوده است. این مدافع برزیلی همچنین به تمجید از نیمار پرداخت و گفت الگوی فوتبالی او همیشه این ستاره پاری سن ژرمن بوده است.

مدافع برزیلی آرسنال در این مصاحبه گفت: بله، تیم ملی بسیار جذاب است، دعوت شدن به تیم ملی گام بسیار مهمی در زندگی یک فوتبالیست به عنوان یک فوتبالیست است، من واقعا می خواهم تجربه بازی در تیم ملی را دوباره زنده کنم. در حال حاضر، این چیزی است که من سعی می کنم انجام دهم.” در آرسنال تلاش کن زیرا می دانم که اگر در اینجا خوب باشم، فرصت ها پیش خواهد آمد.