رویای من و هدفم این است که سرمربی چلسی شوم

“با توجه به همه اینها، من در تصمیماتی که در مرحله بعدی تمرین خواهم گرفت، بسیار صبور هستم. اما بازگشت به چلسی برای من بسیار ارزشمند است. این احساسی است.”


سرویس خبر شماره: 1818088 |
15 جولای 1401 23:40 |
10,697 |

0نظرات

جان تری:

باید بگویم؛ تری در چلسی پنج قهرمانی لیگ برتر و یک لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد. او در سال 2017 باشگاه را ترک کرد و به استون ویلا پیوست. پس از یک سال حضور در چمپیونشیپ، جایی که به ویلا کمک کرد تا به لیگ برتر راه یابد، تری به عنوان دستیار مدیر باشگاه منصوب شد. با این حال، او در ژوئیه گذشته استون ویلا را ترک کرد و سپس نقش جدید در چلسی را برعهده گرفت.



مجله اخبار فوتبال خارجی

جان تری در پاسخ به این سوال که آیا هدفش مدیریت چلسی است یا خیر، گفت: “بله، این رویای من است. بدیهی است که وقتی بچه هستید می خواهید در تیم اصلی بازی کنید. به عنوان یک “مربی، من اکنون آن را تغییر داده ام. البته. جاه طلبی و هدف بلندمدت من تبدیل شدن به سرمربی چلسی است که می تواند کمی خنده دار باشد زیرا ممکن است در 10، 15 سال آینده اتفاقات مختلفی رخ دهد.

جان تری، مدافع و اسطوره سابق چلسی ابراز امیدواری کرد که روزی هدایت این تیم را بر عهده بگیرد.

اما من باید یک هدف نهایی داشته باشم و تمام. این رویای من است. من برای رسیدن به این هدف تلاش می کنم، اما در این بین چیزهای زیادی باید برای من خوب پیش برود.»

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، او پس از گذراندن مدتی در آکادمی جوانان چلسی، به این تیم بزرگسالان پیوست و 19 سال حضور افتخارآمیز و فوق العاده ای را در آنجا سپری کرد. او اکنون به عنوان مشاور مربیگری به باشگاه بازگشته است اما امیدوار است در سال های آینده هدایت آبی ها را بر عهده بگیرد.