رویای مهدی قائدی، سرنوشت ژائو کانسلو

به این ترتیب نه استقلال و نه شباب الاهلی تاکنون با درخشش قائدی به جام نرسیده اند و این می تواند آخرین شانس استقلال باشد. هیچ کس نمی داند قیدی فصل آینده در کدام باشگاه بازی خواهد کرد و مشکل قراردادش با باشگاه اماراتی او را به کجا خواهد برد. بنابراین اگر باشوی کوچوچ و تیمش فردا در فینال جام حذفی به پیروزی نرسند، طلسم جام حذفی مهدی ادامه خواهد داشت.
منبع: همشهری



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، درخش قیدی در سال 2018 و در لیگ نوزدهم از استقلال شروع کرد. آبی ها زیر نظر استراماچونی و با درخشش قیدی و دیاباته در خط حمله، گل های زیادی به ثمر رساندند و بازی های زیادی را بردند، اما اواسط فصل استراماچونی رفت و نیمکت به فرهاد مجیدی رسید. فرهاد از کسب عنوان قهرمانی لیگ ناکام ماند و در جام حذفی مقابل تراکتور شکست خورد و به فینال راه یافت. در باخت 3 بر 2 مقابل تراکتور در این فینال، قائدی یکی از گل های استقلال را به ثمر رساند اما گل های او و مطهری مانع از شکست آبی پوشان نشد و تراکتور قهرمان شد. در فصل بعد (1400-1399) استقلال با هدایت محمود فخری و فرهاد مجیدی نتوانست قهرمان لیگ شود و باز هم در فینال جام حذفی ناکام ماند. آبی پوشان در این فینال 120 دقیقه بدون گل مقابل فولاد نکونام بازی کردند و مهدی قیدی به خوبی توسط مدافعان حریف مقابله کرد. در ضربات پنالتی قائدی دست نخورده بود و در نتیجه استقلال و ستاره جوانش کاملا از دست رفت. قیدی در پایان همان فصل از استقلال رفت و آبی ها در همان فصل اول بدون قیدی بلافاصله قهرمان لیگ شدند! مهدی قیدی علیرغم اینکه روزهای خوشی را در شباب الاهلی امارات سپری نکرد، حتی پس از یک دوره درخشان، از دور به قهرمانی استقلال نگاه کرد.

1881643


سرویس خبر شماره: 1941032
10 ژوئن 1402 ساعت 04:00
218

0نقطه نظر

امشب اولین عکس من با جام است

قیدی امسال به استقلال بازگشت و تا امروز تنها اتفاقی که برایش افتاد قهرمانی تیم قبلی اش در لیگ امارات بود. شباب الاهلی با حضور احمد نوراللهی و سایر بازیکنان توانست عنوان قهرمانی لیگ امارات را از آن خود کند و قیدی در حال حاضر با شکست در دربی تهران قهرمانی لیگ برتر را از دست داد. مهدی در این فصل 12 گل، 4 پاس گل و 4 پنالتی برای تیمش زد تا بهترین بازیکن استقلال و یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان لیگ لقب بگیرد. اما این همه درخشش که امسال درخشش یک بوشهری دیگر به نام محمد محبی به آن دوخته شده است، هنوز نتوانسته برای او و تیمش جامی به ارمغان بیاورد. او در سال 1375 به استقلال پیوست و در این مدت 5 فصل برای استقلال و یک فصل برای شباب الاهلی بازی کرد. استقلال در این 6 سال یک قهرمانی در لیگ و یک قهرمانی در جام حذفی به دست آورد. قهرمانی لیگ به سال حضور قیدی در امارات گره خورده است و لیگ حذفی هم به اولین فصل مهدی قیدی و زمانی که او هنوز جایی در لیست استقلال نداشت. همانطور که در فینال این جام (استقلال خونه به خونه) حتی نام قائدی در لیست 18 نفره هم دیده نشد.

1881642
ژائو کانسلو در دو لیگ مختلف قهرمان شد و در دو تیم سیتی و بایرن حضور داشت. قائدی بعد از قهرمانی شباب اهلی این فرصت را دارد تا حذف جام را به بهترین شکل به پایان برساند!

مهدی قیدی با وجود درخشش غیرقابل تصور در تیم استقلال در سال های اخیر هیچ جامی کسب نکرده و از این حیث یکی از شکست های بزرگ فوتبال ایران به حساب می آید.

رویای مهدی قائدی، سرنوشت ژائو کانسلو