رویداد هیجان انگیز برای باواریایی ها/ستاره بازگشته سابق؟

این بازیکن در سال 2014 از بایرن جدا شد و به رئال مادرید پیوست و مدیران این باشگاه امیدوارند پس از هشت سال غیبت او را به آلیانز آرنا بازگردانند و از حضورش در خط هافبک تیمشان بهره ببرند.

اما به نظر نمی رسد این تصمیم در حال حاضر تصمیم نهایی او برای زندگی حرفه ای اش باشد و با توجه به اینکه قرارداد جدیدی بین او و رئال مادرید به ثبت نرسیده است، بسیاری از باشگاه های بزرگ اروپایی به دنبال این وضعیت هستند تا بتوانند به این نتیجه برسند. 1. یکی از بهترین هافبک های فوتبال اروپا را به خدمت بگیرید. به گزارش ال ناسیونال، یکی از این باشگاه ها بایرن مونیخ است که علاقه خاصی به کروس و سبک بازی او دارد و خاطرات خوش روزهای او در این تیم هنوز در ذهن هواداران این باشگاه زنده است.

قرارداد کروس با رئال مادرید در پایان این فصل به پایان می رسد و دو تیم هنوز برای امضای قرارداد جدید به توافق نرسیده اند. پیش از این منابع متعددی از تصمیم احتمالی هافبک آلمانی برای خداحافظی از فوتبال در پایان قراردادش با رئال خبر داده بودند، موضوعی که او نیز مطرح کرد.

هنوز نمی دانیم تصمیم کروس در پایان فصل چه خواهد بود، اما این بازیکن می تواند از ابتدای ژانویه با هر باشگاهی خارج از لالیگا مذاکره کند و حتی پیش قرارداد امضا کند.



سرویس اخبار فوتبال خارجی