رویداد ویژه شیاطین سرخ/ این گروه ویژه نیز به جمع خریداران باشگاه اضافه شده است

تراست از خانواده گلیزر خواسته است که فروش باشگاه را بیش از این به تعویق نیندازند و تاکید کردند که اریک تنهاچ باید دقیقا بداند که چه بودجه ای در تابستان امسال در اختیار او قرار خواهد گرفت. آنها اذعان کردند که یونایتد نیاز مبرمی به سرمایه گذاری دارد.

اسکای همچنین گفت که این گروه مدتی در حال مذاکره با گلیزرها بوده است، اما جزئیات کلیدی پیشنهاد کارلایل، از جمله میزان دقیق سرمایه ای که کنار گذاشته اند و ساختار بسته پیشنهادی آنها، هنوز نهایی نشده است.

این باشگاه در ماه نوامبر برای فروش عرضه شد، اما مالکان آمریکایی با خوشحالی منتظر بودند تا قیمت درخواستی برآورده شود. افراد زیادی علاقه مند به خرید این باشگاه هستند، اما گلیزرها این هفته با ورود به دور سوم مذاکرات، روند فروش را به تعویق انداختند.

گلیزرها شیاطین سرخ را قبل از کریسمس به فروش رساندند. فروش یونایتد اکنون به مراحل پایانی خود نزدیک شده است و اکنون اسکای نیوز گزارش داده است که گروه آمریکایی کارلایل به خواستگاران منچستریونایتد برای خرید بخشی از سهام این باشگاه پیوسته است. کارلایل بیش از 298 میلیارد پوند دارایی را مدیریت می کند. و آنها یکی از بزرگترین شرکت های سهام خصوصی در جهان هستند.

در حال حاضر، سر جیم رتکلیف و شیخ جاسم بن حمد آل ثانی همچنان در خط مقدم خریداران هستند. و توماس زیلیاکوس تایید کرد که همچنان مشتاق خرید باشگاه از گلیزر است. این در حالی است که زیلیاکوس قبلاً روند فروش باشگاه را “مضحک” در شبکه های اجتماعی خوانده و مالکان نامحبوب باشگاه (گلیزر) را به بی احترامی به باشگاه متهم کرده بود.

رویداد ویژه شیاطین سرخ/ این گروه ویژه نیز به جمع خریداران باشگاه اضافه شده است

این مقالات را نیز بخوانید:



سرویس اخبار فوتبال خارجی