روی ماتا: ساپینتو به کسی بی احترامی نکرد

روی ماتا، دستیار ساپینتو در نشست خبری بعد از بازی با گل گهر اعلام کرد که پنالتی اعلام شده برای استقلال مشخص است.

روی ماتا: ساپینتو به کسی بی احترامی نکرد

پس از آن بود که خبرنگاران در مورد رفتار ساپینتو در کنار زمین که می تواند منجر به محرومیت وی از بازی های بعدی و شکستن شیشه رختکن گل گهر شود، جویا شدند. ماتا گفت این سوالات ربطی به بازی و کنفرانس مطبوعاتی ندارد.

وی بیان کرد: این شرایط برای داوران سخت است و در حال حاضر تصمیم گیری سخت است زیرا درگیری بر سر پنالتی وجود داشت. داور بالاخره کارت قرمز داد. من نمی فهمم. از کمک مربی خواستیم روی بازی و کارش تمرکز کند. به همه احترام بگذار

ماتا در پایان در پاسخ به اظهارات خبرنگاران حاضر در جلسه گفت: در مورد سایر موضوعات مطرح شده چیزی ندیدم. برای چنین مشکلاتی به دنبال بهانه نباشید.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1846033
9 اردیبهشت 1401 ساعت 21:54 |
2.8K امتیاز خبر|

هفتنقطه نظر

بازی خوبی داشتیم، پنالتی ما مشخص بود

وی در خصوص دعوت هر دو تیم به این بازی (با اشاره به عدم حضور تماشاگر) گفت: استقلال همیشه برای برد به میدان می رود. گل گهر تیم خوبی است و ما سه امتیاز این بازی را گرفتیم و خیلی خوشحالیم.

ماتا ادامه داد: پس از گل تساوی چند بازیکن خود را تغییر دادیم تا ظرفیت تیم افزایش یابد. پس از آن تا پایان بازی توانستیم کنترل بازی را در دست بگیریم و موقعیت های متعددی پشت خط دفاعی گل گهر ایجاد کنیم و یک پنالتی تمیز به دست آمد.

وی ادامه داد: در نیمه دوم می دانستیم که گل گهر به گلش واکنش نشان می دهد. ما در رختکن به تیم گفتیم که در نیمه دوم با قدرت ظاهر شوند. در شرایطی گل زدیم که لیاقتش را نداشتیم. گل گهر تیم خوبی است اما باید در این مواقع تمرکز بیشتری داشته باشیم.

ماتا در ابتدای صحبت های خود گفت: در نیمه اول خوب ظاهر شدیم، بازی خوبی انجام دادیم و شایسته گلزنی بودیم. ما موقعیت های زیادی داشتیم و با کیفیت بازی کردیم و می توانستیم در نیمه اول یک گل دیگر به ثمر برسانیم.

وی همچنین در تشریح درگیری بین نیمکت های حزبی گفت: هیچکس از نیمکت استقلال با نیمکت حریف صحبت نکرد. در بازی نساجی و در این بازی چرا باید کمک مربی با نیمکت ما صحبت کند؟ چرا به سرمربی احترام نمی گذارند؟ مربی به کسی بی احترامی نکرد. او فوتبال را با علاقه دنبال می کند و هیجان زده است. همه ما اینگونه هستیم و عاشق شغلمان هستیم.

وی با اشاره به غیبت ساپینتو گفت: سرمربی باید به جای من به اینجا می آمد. همه می دانید که سرمربی قبل از بازی مصاحبه ای داشت که در آن درباره کمک مربیان تیم های دیگر صحبت شد. ما دستیاران باید به سرمربیان کمک کنیم. این وظیفه ماست نه اینکه نیمکت تیم های دیگر را تحریک کنیم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، استقلال در ثانیه های پایانی موفق شد با گل کوین یاماگا از سد گهر عبور کند. این دیدار که در دقایق پایانی و با اخراج ساپینتو با جنجال همراه بود، روی ماتا، کمک مربی پرتغالی قبل از بازی در نشست خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.