روی کین از کوبی ماینو ستاره منچستریونایتد تمجید می کند – اخبار و نقل و انتقالات من یونایتد

روی کین، اسطوره منچستریونایتد، پیش از پیروزی 2-1 انگلیس مقابل اسلواکی، که در آن تیم به یک چهارم نهایی سال 2024 صعود کرد، از کوبی ماینو، ستاره‌اش تمجید کرد.

سه شیر در بیشتر بازی با مشکل مواجه شدند اما گل تساوی دقیقه 95 توسط جود بلینگهام و ضربه ای که در دقیقه اول وقت اضافه توسط هری کین انجام شد باعث پیروزی آنها شد.

تنها نماینده یونایتد ماینو بود و او تیمش را ناامید نکرد زیرا در اولین شروع خود در یک تورنمنت بین المللی نمایشی چشمگیر داشت.

پس از تنها دو بازی تعویضی تا کنون، مرد یونایتد در نهایت گرت ساوتگیت، سرمربی تیم ملی انگلیس را متقاعد کرد که شایسته شروع در قلب خط میانی است.

میزان پاس 96 درصد و 77 لمس در 84 دقیقه بازی او نشان دهنده تأثیر مثبت او در خط میانی انگلیس بود.

روی کین، کارشناس ITV (از طریق The Mirror) با مقایسه مطلوب بازیکن 19 ساله با خودش، بالاترین ستایش را در مقدمات مسابقه انجام داد.

بازیکن ایرلندی به پختگی در بازی هافبک اشاره کرد و گفت: “شما کارهایی که او انجام می دهد را می بینید، من در آن پست بازی کردم، اما او کارهایی انجام می دهد که احتمالا 10 سال طول کشید تا یاد بگیرم.”

کاپیتان سابق یونایتد سپس از تحصیلات فوتبالی این جوان در کارینگتون تمجید کرد و معتقد بود که این سکو را برای موفقیت در سطح بین المللی به او داده است.

واضح است که او در منچستریونایتد پایه بسیار خوبی دارد و عادت‌های خوبی را در خود ایجاد کرده است، اما ما در این بازی‌های بزرگ دیده‌ایم – و وقتی برای منچستریونایتد بازی می‌کنید، هر بازی یک بازی بزرگ برای منچستریونایتد است، بنابراین او این کار را انجام خواهد داد. با همه اینها کنار بیای.»

هرکسی که در دهه 1990 طرفدار فوتبال بریتانیا بود، می‌دانست که روی کین چقدر بازیکن خوبی بوده است و این که او از محصول آکادمی یونایتد بسیار عالی صحبت می‌کند نشان می‌دهد که این مرد جوان چقدر استعداد دارد.

کین تنها کارشناس نیست که از استعداد او قدردانی می‌کند، زیرا یان رایت در اولین بازی کامل این بازیکن در لیگ برتر مقابل اورتون، غزلیات خود را قدردانی می‌کند.

ریو فردیناند، مدافع سابق یونایتد نیز اخیراً در مورد این بازیکن صحبت کرد و او را با کلارنس سیدورف جوان مقایسه کرد.

هواداران یونایتد امیدوارند که ماینو این شانس را پیدا کند که به پیشرفت بین المللی خود ادامه دهد، هنگامی که انگلیس در این شنبه به مصاف سوئیس می رود و قصد دارد در چهار مرحله پایانی رقابت ها حضور یابد.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/06/30/roy-keane-lavishes-praise-on-manchester-united-star-kobbie-mainoo-282241/ منبع: