روی کین مدعی است که ترنت الکساندر آرنولد در موقعیت جدید “تکه تکه” خواهد شد – لیورپول

روی کین، اسطوره منچستریونایتد و کارشناس فوتبال، مدعی شده است که ترنت الکساندر-آرنولد در مرحله آخر یورو 2024 در خط میانی “تکه تکه خواهد شد”.

با توجه به اینکه گرت ساوتگیت در اولین بازی انگلیس مقابل صربستان با الکساندر-آرنولد در خط هافبک بازی کرد، کین و گری نویل در مورد شایستگی این موضوع بحث کردند.

و به نظر می رسد روایتی در مورد توانایی های بازیکن لیورپول شکل گرفته است.

صحبت کردن در آی تی وی 1، کین به اعتبار الکساندر-آرنولد در خط میانی بسیار بدبین بود.

او گفت: “فکر می کنم آنها در گروه خوب خواهند بود. فکر می‌کنم ترنت در این بازی‌ها در موقعیتش خوب خواهد بود، اما در مقابل تیم‌های برتر واقعی، فکر می‌کنم که او خیلی خوب متوجه خواهد شد.

فکر می‌کنم اگر مقابل یکی از تیم‌های بهتر در خط میانی بازی کند، تکه تکه خواهد شد. من فکر نمی‌کنم که او بتواند این کار را انجام دهد.»

نویل، هم تیمی سابق کین در منچستریونایتد، کمتر کوبنده بود، اما همچنان نسبت به تصمیم گزارش شده ساوتگیت محتاط بود.

این کارشناس اظهار داشت: “من فکر می کنم در مقابل صربستان که قرار است عمیق بازی کنند، باید منصفانه رفتار کنیم، راهی پیدا کنیم تا آنها را باز کنیم.”

من می توانم ببینم که چرا ترنت در این مسابقه خاص کار می کند.

کاری که ترنت در آنجا بازی می‌کند این است که اساساً به کایل واکر اجازه می‌دهد که باز بماند، اساساً به عنوان یک مدافع میانی سوم، کاری که او در فصل زیادی با منچسترسیتی انجام داده است.

ترنت الکساندر-آرنولد از انگلیس در یک جلسه تمرینی در ارنست-آبه-اسپورتفلد در ینا، آلمان.  تاریخ تصویر: سه شنبه 11 ژوئن 2024.ترنت الکساندر-آرنولد از انگلیس در یک جلسه تمرینی در ارنست-آبه-اسپورتفلد در ینا، آلمان.  تاریخ تصویر: سه شنبه 11 ژوئن 2024.

این به ترنت اجازه می دهد تا در سمت راست به آنجا برود و تقریباً به عنوان یک مدافع راست بازی کند و سپس به دفاع بازگردد.

در حالی که برخی ممکن است با کین موافق باشند، هیچ چیزی برای اثبات ادعای او وجود ندارد – الکساندر-آرنولد هرگز در آن پست به اندازه کافی بازی نکرده است که نشان دهد او در حال فروپاشی است.

اگر قرار بود او افشا شود، احتمالاً تقصیر سیستم است تا نقص او. با این حال، این روایتی نیست که در حال شکل گیری است.

تیم ساوت گیت گروهی دارد که انتظار می رود به راحتی از آن پیشرفت کنند، این گروه شامل صربستان، دانمارک و اسلوونی نیز می شود.

“تیم های بهتر” کین به این موضوع اشاره کرد که الکساندر-آرنولد ظاهراً در برابر فرانسه “تکه تکه خواهد شد” شامل فرانسه نیز می شود که اگر هر دو گروه خود را ببرند، انگلیس می تواند در نیمه نهایی با آنها روبرو شود.

سپس خواهیم دید که آیا فینالیست سه بار لیگ قهرمانان اروپا و برنده پنج جام بزرگ لیورپول می تواند با مخالفت های شایسته کنار بیاید.



https://www.thisisanfield.com/2024/06/roy-keane-claims-trent-alexander-arnold-will-be-ripped-to-shreds-in-new-position/ منبع: