رکوردی تاریخی برای سرمربی رئال مادرید

حالا کارلتو با رئال مادرید 2022 در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد و البته تیمش برای پیروزی مقابل منچسترسیتی و رسیدن به فینال کار بسیار سختی دارد. رئال مادرید نیز یک امتیاز تا قهرمانی در لالیگا فاصله دارد و تقریباً به طور قطع قهرمان خواهد شد. بنابراین، کارلو آنچلوتی به زودی به اولین مربی تاریخ تبدیل خواهد شد که موفق به کسب عنوان قهرمانی در پنج قهرمانی مهم اروپا می شود. به خود نسبت خواهد داد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید افتخار بزرگی در لیگ قهرمانان اروپا کسب کرد.

کارلو آنچلوتی چهار بار در نیمه نهایی در سال های 2003، 2005، 2006 و 2007 روی نیمکت میلان ظاهر شد و سه بار به فینال رسید و دو بار عنوان قهرمانی را به دست آورد. این مربی باتجربه در سال های 2014 و 2015 این بار با رئال مادرید به نیمه نهایی رسید. آنها در فصل اول بایرن را شکست دادند و نایب قهرمان و قهرمان شدند اما در فصل دوم به یوونتوس باختند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حساس ترین دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین رئال مادرید و منچسترسیتی تا ساعتی دیگر آغاز می شود. اما کارلو آنچلوتی امشب تاریخ ساز خواهد شد و به اولین مربی تاریخ فوتبال تبدیل خواهد شد که تیمش را در چهار دهه مختلف به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسانده است. سرمربی ایتالیایی در فصل 1999 در حالی که هنوز سرمربی شناخته شده ای نبود به چهار تیم یوونتوس پیوست و البته شکست دراماتیک مقابل منچستریونایتد باعث حذف تیمش شد.


سرویس خبر شماره: 1821599 |
06 ارديبهشت 1401 ساعت 22:47 |
2,535 |

0نظرات

چهار دهه درخشش؛