رکوردی جدید توسط سید حسین در تیم ملی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال برای دومین بار در ترکیب تیم ملی در جام جهانی مقابل ولز به میدان رفت و توانست دروازه خود را بسته نگه دارد. حسینی که در فصل گذشته لیگ برتر توانست رکورد ۱۸ کلین شیت در مجموع ۲۵ بازی استقلال را به نام خود ثبت کند و دستکش طلا را از آن خود کند، حالا عملکرد قوی باشگاهی خود را در عرصه داخلی و جام جهانی تکرار کرده است.

مرحوم ناصر حجازی در جام جهانی 1978 آرژانتین سه بازی مقابل اسکاتلند، پرو و ​​هلند انجام داد و نتوانست دروازه خود را بسته نگه دارد. اما حسینی به عنوان دروازه بان اول استقلال به آن دست یافت.

دروازه بان شماره 24 تیم ملی فوتبال به اولین دروازه بان آزاد تبدیل شد که در جام جهانی دروازه خود را بسته نگه داشته است.

رکوردی جدید توسط سید حسین در تیم ملی


سرویس خبر شماره: 1855606
05 دسامبر 1401 ساعت 10:20
11.5 هزار |

2نقطه نظر

سومین کلین شیت تاریخ ایران و اولین کلین شیت یک استقلالی

باید بگویم؛ پیش از این علیرضا حقیقی در بازی با نیجریه (2014) و علیرضا بیرانوند در دیدار مقابل مراکش (2018) موفق شدند در جام جهانی دروازه خود را بسته نگه دارند و بازی دیروز سومین کلین شیت برای ایران در تاریخ جام جهانی بود. جام جهانی که توسط سید حسین حسینی ثبت شد. .



مجله اخبار فوتبال داخلی دروازه بان شماره 24 تیم ملی فوتبال با آن کلین شیت رکورد جالب دیگری را ثبت کرد. در طول تاریخ تنها ناصر حجازی در جام جهانی در تیم ملی دروازه بان استقلال بوده است و حسینی دومین دروازه بان استقلال است که این عنوان را کسب کرده است. جالب اینجاست که سیدحسین اولین دروازه بان استقلالی شد که در جام جهانی دروازه خود را بسته نگه داشته است.

حسینی دیروز مقابل ولز سیوهای خوبی انجام داد. بهترین واکنش او در نیمه اول بود که در مقابل ضربه ناگهانی مور بازیکن ولز ایستاد و به نوعی ایران را در بازی نگه داشت. وی در پایان از عبور توپ از خط دروازه ایران جلوگیری کرد و اولین کلین شیت را برای تیم ملی در این دوره از رقابت ها به ثمر رساند.