رکورد جدید: فیگو در ارتفاع 6000 متری از سطح دریا گلزنی کرد!

حمد محمد حسن و یاسمین غانم الشارشانی از قطر، ریانون اسماعیل، جانی فاینس خواننده بریتانیایی، دیدسون روشا یوتیوبر برزیلی، بیگاد مصطفی و فرح جافری فوتبالیست عربستانی از دیگر شرکت کنندگان در این مسابقه بودند.

لوئیس فیگو، برنده توپ طلای 2000 گفت: فوتبال از مرزها فراتر می رود و مردم را در سراسر جهان متحد می کند. من در استادیوم هایی بازی کرده ام که احساسات را برمی انگیزد و فرهنگ ها و ملیت ها را در بر می گیرد. این دقیقاً تجربه ای است که من از انجام این بازی زیبا در ارتفاع 20000 پایی با گروهی از بازیکنان داشتم. هواداران بی باک فوتبال شور و شوق خود را برای این ورزش به ارتفاعات بی سابقه ای می برند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

لوئیس فیگو به همراه چند بازیکن دیگر رکورد بازی فوتبال در ارتفاع بیش از 20000 پا را شکست.

رکورد جدید: فیگو در ارتفاع 6000 متری از سطح دریا گلزنی کرد!

به گزارش “ورش سه”، رکورد جهانی برگزاری مسابقه فوتبال در ارتفاع 6166 متری و در بی وزنی توسط لوئیس فیگو و تعدادی دیگر از ورزشکاران شکسته شد. مستر کارت، شرکت خدمات مالی آمریکایی که در زمینه مدیریت کارت های اعتباری، کارت های نقدی و سیستم های پرداخت بانکی فعالیت می کند، برگزارکننده این رقابت عجیب اما دیدنی بود.

مسترکارت با میزبانی این مسابقه و با حضور لوئیس فیگو و تیمی متنوع از قهرمانان فوتبال خاورمیانه، اروپا و آمریکای لاتین، رکورد جهانی میزبانی یک مسابقه فوتبال در بالاترین ارتفاع ممکن بدون جاذبه را در کتاب گینس ثبت کرد. سوابق.


سرویس خبر شماره: 1845692
07 اردیبهشت 1401 ساعت 12:30 بعد از ظهر |
8.1 هزار امتیاز خبر|

3نقطه نظر

در بالاترین ارتفاع ممکن و بدون جاذبه

مسترکارت این بازی را با شعار افزایش عشق جهانی به فوتبال برگزار کرد. این دیدار بین 2 تیم چهار تیمی در 20 آگوست 2022 برگزار شد. لوئیز فیگو اسطوره فوتبال پرتغال به همراه هفت بازیکن دیگر منتخب این پرواز تاریخی حضور داشتند. این رکورد توسط یک قاضی رسمی گینس و در حضور 2 شاهد ثبت شد، جایی که فیگو در زمین فوتبال مخصوص 75 متر مربع در داخل هواپیما حریفان را بدون نیروی جاذبه دریبل زد.