رکورد عجیبی در تیم ملی فوتبال بانوان شکسته شد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی فوتبال بانوان ایران اولین دیدار خود در مسابقات کافا 2022 را برگزار کرد و شاگردان مریم آزمون موفق شدند با تک گل از سد تیم ملی قرقیزستان بگذرند تا اولین بازی را با موفقیت پشت سر بگذارند. در این مسابقه قدم گذاشته و آماده دیدار با تاجیکستان، میزبان این سری مسابقات شوید.

نکته عجیب و جالب در ترکیب تیم ملی فوتبال بانوان حضور ۷ بازیکن از تیم شهرداری سیرجان در ترکیب اولیه دیدار مقابل قرقیزستان بود! عاریفه سید کاظمی، ملیکا متولی، فاطمه برازجانی، حدیث بساط شیر، رقیه جلال نسب، شبنم بهشت ​​و افسانه چترنور بازیکنانی بودند که به گفته مریم آزمون در دیدار مقابل قرقیزستان و هستی فروزنده و فاطمه جوخدومی مخدومی نیز ملی پوش بودند. تیم در نیمه دوم فوتبال بانوان ایران اضافه شد!

تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان رکورد بیشترین بازیکن زن تیم ملی در یک بازی را شکست و آمار عجیب و جالبی از خود به جای گذاشت.


سرویس خبر شماره: 1833037
20 جولای 1401 @ 2:42 بعد از ظهر
259

0نقطه نظر

7 بازیکن شهرداری سیرجان در ترکیب اصلی!

شبنم بهشت ​​مهاجم تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان گل برتری دانش آموزان آزمون را به ثمر رساند و در پایان از سوی مسئولان برگزاری مسابقات به عنوان بهترین بازیکن مسابقه انتخاب شد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

مریم جهاننجاتی سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان به عنوان مربی تیم ملی و دستیار تست است و حضور پرشمار سیرجانی در تیم ملی n با حضور جهاننجاتی در تیم ملی غریبه نیست. ; البته کادرفنی تیم ملی در غیاب بازیکنان خاتون بم چاره ای جز انتخاب بازیکنان زیادی از تیم نایب قهرمان برای حضور قدرتمند در مسابقات کافا نداشت.