رکورد قدیمی رئال در خطر است. آیا سیمئونه در تاریخ خواهد ماند؟

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دیگو سیمئونه یازده سال پیش هدایت اتلتیکو مادرید را پذیرفت و توانست انواع و اقسام رکوردها را در تاریخ این باشگاه ثبت کند. سیمئونه زمانی مربی اتلتیکو شد که تجربه مربیگری زیادی نداشت. دو دوره تمرینی در ریور پلاته و راسینگ کلاب و یک دوره کوتاه روی نیمکت در کاتانیا، ایتالیا به این معنی بود که تعداد کمی روی موفقیت ال چولو حساب می کردند، اما در آن زمان او توانست اتلتیکو را دو قهرمان لالیگا کند. در رقابت با رئال و بارسا.

میگل مونوز در دهه های 1950 و 1960 سرمربی رئال مادرید بود و 424 بار در لالیگا هدایت این تیم را بر عهده داشت. مونوز از این نظر رکورددار تاریخ لالیگا است و پس از آن لوئیس آراگونس با 407 بار سرمربیگری اتلتیکو در لالیگا قرار دارد. سیمئونه با 402 بار مربیگری اتلتیکو در لالیگا، در حال حاضر رتبه سوم را در بین مربیانی دارد که بیشترین حضور روی نیمکت یک تیم لیگ اسپانیا را داشته است. اگر اتفاق خاصی نیفتد، سیمئونه می تواند در فصل 2022-23 رکورد خود را به 440 برساند و با پشت سر گذاشتن مونیوس، رکورددار تاریخ لالیگا شود. در واقع، هفته 23 لالیگا می تواند یک روز تاریخی برای سیمئونه و اتلتیکو مادرید باشد.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1835794
Aug 7, 1401 @ 7:45 ب.ظ
23.3 هزار امتیاز خبر|

14نقطه نظر

دیگو سیمئونه فصل آینده می تواند به رکورد قدیمی رئال مادرید پایان دهد.

اتلتیکو با هدایت او دو بار به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسیده است اما در شکست مقابل رئال مادرید ناکام مانده است. سیمئونه فصل آینده مربی اتلتیکو خواهد بود و می تواند به یک رکورد تاریخی در لالیگا دست یابد. رکوردی که بیش از نیم قرن در اختیار مربی افسانه ای رئال مادرید است.