رکورد مولر؛ ستاره ای با 11 جام لیگ

توماس مولر مهاجم بایرن مونیخ شب گذشته رکوردی تاریخی را به نام خود ثبت کرد.

مولر که از سال 2008 در تیم اصلی بایرن حضور داشت، پیش از این برای اولین بار در فصل 10-2009 با لباس این تیم قهرمان شده بود و 11 بار این افتخار را به دست آورده بود.
این بازیکن تیم ملی آلمان پیش از این با بایرن مونیخ 6 جام حذفی را کسب کرده و 7 بار قهرمان سوپرکاپ فوتبال آلمان شده است تا یکی از پرافتخارترین بازیکنان تاریخ فوتبال آلمان به حساب آید.
مولر همچنین یکی از اعضای دو قهرمانی بایرن در لیگ قهرمانان در دهه گذشته بود و افتخار شش بار قهرمانی با این تیم را داشت که آماری ناامیدکننده برای بسیاری از بازیکنان آلمانی و حتی اروپایی بود. .
بازیکن آلمانی پس از بازی دیشب گفت: ما قطعا می خواستیم امروز برنده شویم. در روزهای اخیر فراز و نشیب های زیادی داشته است، اما قهرمانی در آلمان بهترین چیز است. لیگ قهرمانان نیز مهم است، اما این بوندسلیگا است که هواداران را به استادیوم جذب می کند. امروز آنقدر خوب است که فکر کردن به جدایی از تیم سخت است.»

این اظهارات در حالی مطرح شد که مولر در هفته های اخیر باشگاه را ترک کرد. بیلد پیش از این مدعی شده بود که قرارداد این بازیکن با بایرن تا سال 2024 تمدید می شود و پس از آن بازی خداحافظی برای او برگزار می شود تا پس از سال ها افتخار با پیراهن بایرن، این تیم را ترک کند.
با توجه به شرایط بایرن در بوندسلیگا در سال های اخیر، به نظر می رسد این بازیکن این فرصت را پیدا کند تا رکورد جذاب خود را دست نیافتنی تر کند.
تنها بازیکنی که در حال حاضر شانس رسیدن به رکورد مولر را دارد مانوئل نویر است که از سال 2011 برای بایرن بازی کرده و ده قهرمانی اخیر این باشگاه را کسب کرده است، اما این دروازه بان 36 ساله نیز به احتمال زیاد این تیم را ترک خواهد کرد. در سال 2024



مجله اخبار فوتبال خارجی

رکورد مولر؛ ستاره ای با 11 جام لیگ
توماس مولر مهاجم بایرن مونیخ شب گذشته رکوردی تاریخی را به نام خود ثبت کرد.
به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بایرن مونیخ شب گذشته در چارچوب هفته سی و یکم بوندسلیگا مقابل بروسیا دورتموند موفق شد با پیروزی 1-3 مقابل این تیم برای دهمین بار پیاپی قهرمان این رقابت ها شود.
شاگردان یولیان ناگلزمن برای کسب عنوان قهرمانی در سه هفته مانده به پایان بوندسلیگا به سه امتیاز بازی نیاز داشتند.
بایرن اکنون به تنها تیمی از پنج لیگ برتر اروپا تبدیل شده است که ده بار پیاپی عنوان قهرمانی داخلی خود را کسب کرده است.
این در حالی است که توماس مولر که در سال های اخیر نقش مهمی در ترکیب این تیم ایفا کرده است نیز به نام خود رکورد تاریخ را به ثبت رساند. او اکنون تنها بازیکن تاریخ فوتبال است که 11 عنوان قهرمانی بوندسلیگا را کسب کرده است.


سرویس خبر شماره: 1821125 |
04 ارديبهشت 1401 ساعت 10:20 |
460 |

0نظرات