رکورد ویژه دی بروین: او سلطان پاس گل های لیگ برتر است

کوین دی بروین ستاره منچسترسیتی سریعتر از هر بازیکنی در تاریخ لیگ برتر انگلیس به رکورد 100 پاس گل رسید. صدمین پاس گل او امشب مقابل ساوتهمپتون به ارلینگ هلند داده شد.

رکورد ویژه دی بروین: او سلطان پاس گل های لیگ برتر است

قبل از این رکورد، سریع ترین رکورد 100 پاس گل متعلق به سسک فابرگاس بود که در 293 بازی لیگ برتر موفق به زدن صد پاس گل شد. دی بروین با 56 بازی کمتر از فابرگاس به این رکورد رسید.

این صدمین پاس گل دی بروین در لیگ برتر بود. ستاره بلژیکی منچسترسیتی در 237 بازی این لیگ موفق شد تعداد پاس گل های خود را سه رقمی کند و رکورد 100 پاس گل را در بازی امشب به ثبت برساند. پیش از او هیچ فوتبالیست دیگری در تاریخ این لیگ نتوانست به این سرعت به رکورد 100 پاس گل برسد.

1840181

از زمانی که لیگ برتر انگلیس به لیگ برتر تبدیل شد، تنها 5 فوتبالیست موفق به کسب رکورد 100 پاس گل شده اند. به جز دی بروین، چهار بازیکن دیگری که این رکورد را دارند، رایان گیگز، سسک فابرگاس، وین رونی و فرانک لمپارد هستند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در دیدار امشب تیم های منچسترسیتی و ساوتهمپتون که از هفته سی ام لیگ برتر در حال برگزاری است، در دقیقه 45 بازی کوین دی بروین یک سانتر از ساوتهمپتون به محوطه جریمه ارسال کرد. با ضربه سر ستاره نروژی تبدیل به گل شد.

دی بروین که به عنوان یکی از بهترین هافبک های جهان شناخته می شود با این رکورد بار دیگر ثابت کرد که چه ستاره ارزشمندی برای منچسترسیتی و فوتبال بلژیک است. او که هواداران سیتی او را جواهر منچستر سیتی می نامند، دو بار به عنوان بهترین بازیکن فصل لیگ برتر انتخاب شد و دو بار جایزه بهترین بازیکن سال لیگ برتر را دریافت کرد. انجمن بازیکنان حرفه ای. در ماه اکتبر، دی بروین در رده سوم نامزدهای توپ طلا قرار گرفت.

1840182



مجله اخبار فوتبال خارجی
سرویس خبر شماره: 1899910
19 آوریل 1402 @ 9:06 ب.ظ
3.1 هزار |

0نقطه نظر