رکورد پربار دوستیاری توسط کی روش پنهان شد (تصویر)

برونو در سال 2013 به تیم چینی گوانگژو رنه پیوست و حدود یک سال در آنجا ماند. پس از آن به عنوان کمک مربی تیم لاخویای قطر انتخاب شد و حدود شش سال در لاخویا و الدحیل فعالیت کرد. او سابقه همکاری با نبیل معلول، جمال بلماضی و روی فاریا را دارد و رامین رضاییان و علی کریمی بازیکنان فعلی تیم ملی با او در الدیل همکاری داشتند.

این مربی پرتغالی با توجه به شناختی که از فوتبال انگلیس دارد اکنون وظیفه آنالیز حریفان ایران در جام جهانی را بر عهده دارد و کی روش به او ایمان زیادی دارد. برونو در کنار راجر دسا یکی از کارکشته ترین اعضای تیم فنی تیم ملی ایران محسوب می شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حدود یک هفته از حضور ناگهانی سرمربی جدید تیم ملی در تمرین می گذرد. در ابتدا تنها نام برونو و چند عکس منتشر شد و حتی نام کامل او از سوی افراد نزدیک به تیم ملی اعلام نشد. اما از رابطه کی روش با او مشخص است که او جزء مهمی از کادر فنی است.

برونو از سال 2008 به همراه سوسا به کوئینز پارک رنجرز رفت و سال بعد در سوانسی دستیار مربی بود و پس از آن در لسترسیتی مشغول به کار شد. این سرمربی پس از 12 بازی نیمکت نشینی لستر به فوتبال آسیا روی آورد و در آنجا ماندگار شد.

نام کامل این سرمربی برونو فلیکس ماتئوس اولیویرا است که چندین سال سابقه حضور در لیگ برتر انگلیس را با سرمربی معروف پرتغالی پائولو سوسا دارد.

سرمربی سابق لسترسیتی، سوانسی و کوئینز پارک رنجرز اکنون در کنار کی روش در تیم ملی حضور دارد.

رکورد پربار دوستیاری توسط کی روش پنهان شد (تصویر)


سرویس خبر شماره: 1853696
24 نوامبر 1401 در 05:15 ب.ظ
43.2K امتیاز خبر|

هفتنقطه نظر

نام کامل: برونو فلیکس ماتئوس اولیویرا