ریخته گری آهن با سیستم جدید در برابر ملوان

حبیب فرعباسی، حامد نورمحمدی، آرمان اکوان، امیرحسین رنگرز جدی، جلال مدقی، پوریا پورعلی، صادق صادقی، محمد عرفان معصومی، سجاد عشوری، روح الله سیف اللهی و محمدرضا سلیمانی بازیکنانی هستند که ترکیب اولیه انزلی را مقابل ذوب آهن تشکیل می دهند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در چارچوب رقابت های هفته نوزدهم لیگ برتر، تیم های ذوب آهن و ملوان انزلی از ساعت 15 امروز در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

شاگردان مهدی تارتار در حال حاضر دو امتیاز با ملوان انزلی فاصله دارند و امیدوارند با پیروزی در این دیدار و گرفتن جایگاه نساجی مازندران یا هوادار در رده های نهم یا دهم، رتبه خود را در جدول ارتقا دهند.

ذوب امروز در شرایطی به مصاف ملوان می رود که برخلاف دیدارهای گذشته خود بازی را با سه مدافع میانی آغاز نمی کند و چهار مدافع دارد.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1869320
19 فوریه 1401 در 2:27 ب.ظ
279 امتیاز خبر

0نقطه نظر

سید محمد قریشی، محمد سلطان مهر، شهرام سالاری و محمدحسین اسلامی 4 بازیکن ذوب آهن هستند که در دیدار امروز مقابل ملوان نسبت به دیدار اخیر خود مقابل مس رفسنجان در ترکیب اصلی حضور نداشتند و پوریا پورعلی و صادق صادقی جایگزین آنها شدند. ، روح الله سیف اللهی و محمدرضا سلیمانی.

بازیکنان منتخب مهدی تارتار در دیدار با ملان انزلی مشخص شدند.

ریخته گری آهن با سیستم جدید در برابر ملوان