ریخته گری 10 نفره آهن به هدف خود رسید/ از شرایط لوکادیا اطلاعی نداریم

وی افزود: در این بازی ها زدن گل اول بسیار مهم است. وقتی حریف اینطور دفاع می کند شاید فرصت های زیادی نباشد و باید از تک موقعیت ها استفاده کنیم. البته ما هم خوش شانس نبودیم. دو تا از توپ های ما به دروازه برخورد کرد و موقعیت های دیگری هم داشتیم که به گل نرسیدیم. در مجموع بازیکنان تمام تلاش خود را کردند اما نتوانستیم سه امتیاز را کسب کنیم.

سرمربی پرسپولیس گفت: در شروع لیگ با توجه به اینکه بازیکنان در شرایط بازی صددرصدی نیستند، همه تیم ها هماهنگی و مشکلات بدنی دارند. ذوب آهن در ده نفره تنها یک گل زد و گلی نزد و به هدفش رسید. باید به خوبی ریکاوری کنیم و به سرعت برای بازی بعدی که اولین بازی خانگی ماست آماده شویم. ما باید بتوانیم از امتیاز میزبانی استفاده کنیم.

وی در خصوص جذب یورگن لوکادیا گفت: او بازیکنی با سابقه است و امیدواریم در شرایط خوبی به تمرینات اضافه شود و بتواند به تیم کمک کند. از شرایط تمرینی او اطلاعات زیادی در دست نیست. فکر می کنم آخرین بازی ای که او انجام داد 100 روز پیش بود و ما اطلاعات زیادی در مورد نحوه تمرینات او در این مدت نداریم اما امیدواریم او آماده حضور در تمرینات باشد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

یحیی گل محمدی درباره دیدار پرسپولیس و ذوب آهن گفت: در مجموع بازی خوبی بود. هدف ما کسب سه امتیاز بود و کنترل بازی را در اختیار داشتیم. گردش توپ خوبی داشتیم اما در عین حال تیم حریف تمرکز دفاعی بالایی داشت و به دنبال کسب حداقل یک امتیاز بود.