رینا: وینیسیوس نباید طرفداران مخالف را تحریک کند

رینا که در حال حاضر در ویارئال بازی می کند، معتقد است که ستاره برزیلی رئال مادرید اگر دست از تحریک هواداران رقیب بردارد و کمتر به داور اعتراض کند، احترام بیشتری به دست خواهد آورد.

رینا 40 ساله نیز نژادپرستی را محکوم کرد و خواستار محرومیت مادام العمر از طرفداران این حادثه شد اما تاکید کرد: اسپانیا کشور نژادپرستی نیست.

به طور کلی، اگر کمتر مخاطب را تحریک کنید، شرکت کننده را کمتر تحریک کنید و کمتر به داور اعتراض کنید، بیشترین احترام را از همه خواهید گرفت. من فکر می کنم او باید با پختگی بیشتری رفتار کند، احترام بیشتری به رقبای خود نشان دهد. اینطور نیست که هر بازی خارج از خانه برای او تبدیل به جنگ شود.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

آن چهار، هشت یا صد نفری که وینیسیوس را “میمون” خطاب کردند، باید محکوم شوند. ناراحت کننده است که این اتفاق می افتد. اما به غیر از این، گاهی اوقات می بینم که فقط موضوع نژادپرستی نیست، مسئله این نیست که یک هوادار نژادپرست است یا نه، مسئله بیشتر این است که یک بازیکن مورد هدف قرار می گیرد زیرا او بیش از حد صحبت می کند.

رینا به مارکا گفت: مهمتر از همه، هرگونه رفتار نژادپرستانه باید متوقف شود. اما فکر نمی‌کنم در همه ورزشگاه‌ها رفتار نژادپرستانه وجود داشته باشد یا همه در ورزشگاه نژادپرست باشند.

1879684


سرویس خبر شماره: 1939883
Jun 04, 1402 @ 7:22 ب.ظ
603

0نقطه نظر

پپه رینا فکر می کند که وینیسیوس جونیور باید رفتار پخته تری از خود نشان دهد و هواداران و بازیکنان تیم های رقیب را تحریک نکند.

رینا: وینیسیوس نباید طرفداران مخالف را تحریک کند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، وینیسیوس جونیور در جریان بازی با والنسیا هدف شعارهای نژادپرستانه قرار گرفت و این ماجرا به سرعت جنجال بزرگی به پا کرد. حالا پپه رینا دروازه بان سابق لیورپول و تیم ملی اسپانیا می گوید وینیسیوس باید بالغ تر رفتار کند.