ریو فردیناند، اسطوره منچستریونایتد، ضمن انتقاد از پل مرسون، از خرید مارسل سابیتزر استقبال کرد – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد

او یکی از پرطرفدارترین املاک بوندسلیگا در حدود چند فصل پیش بود، زمانی که برای RB لایپزیگ بازی می کرد. با این حال، پس از انتقال خود به بایرن مونیخ، این بازیکن اتریشی نتوانسته انتظارات را برآورده کند.

با این حال، هواداران نمایش طلسم‌آمیز سابیتزر را به خاطر خواهند داشت که به RB لایپزیگ کمک کرد تا تیم اوله گونار سولشایر را چند فصل قبل از لیگ قهرمانان اروپا حذف کند.

مدافع سابق یونایتد فاش کرد که چگونه در زمانی که در لایپزیگ حضور داشت، استعدادهای این بازیکن 28 ساله را تحسین می کرد و مشخصات او شبیه بازیکن دانمارکی مصدوم است.

زمانی که این بازیکن در RB لایپزیگ بود، من خیلی از این بازیکن را تماشا کردم و او هیجان انگیز بود. او در هر کاری که آنها انجام می‌دادند، جدایی‌ناپذیر بود. بله، او به بایرن رفته و آن را پاره نکرده یا به بازیکن ثابتی تبدیل نشده است، اما بازیکنانی که او پشت سر او قرار دارد، نام‌های بزرگ و معروفی هستند.

کار خوب ده هاگ و تیم استخدام در @ManUtd! ✍️ #سابیتزر pic.twitter.com/kSixlIBHNl

کارشناسانی مانند پل مرسون با این امضا قانع نشدند و آن را یک خرید وحشتناک خواندند.

اریکسن به تازگی مصدوم شده است. این یک وحشت است. شما در حال خرید بازیکنان گزینه چهارم بایرن مونیخ هستید. برای من، در مورد آن مطمئن نیستم. او به تیم بایرن مونیخ نمی رود اسکای اسپورت.



https://thepeoplesperson.com/2023/02/02/manchester-united-legend-rio-ferdinand-hails-marcel-sabitzer-signing-while-slamming-paul-merson-259220/ منبع:

— ریو فردیناند (@rioferdy5) 1 فوریه 2023

کریستین اریکسن، طلسم خط میانی، پس از چالشی وحشتناک از سوی آنی کارول، بازیکن ردینگ، تا آوریل از میادین دور خواهد بود.

برای من، این نظرات بوی کسی را می دهد که بازی او را ندیده است. فردیناند در پاسخ به مرسون در مورد او گفت: این بچه ها می دانند چگونه فوتبال بازی کنند Vibe with Five کانال یوتیوب.

زمان بازی او به شدت کاهش یافته است و این درها را برای انتقال موقت به اولدترافورد باز کرد.


خط هافبک منچستریونایتد با آسیب دیدگی شدیدی روبرو شده است که آخرین مورد آنقدر جدی است که باشگاه بتواند جانشینی بیاورد.


ریو فردیناند، اسطوره یونایتد، مرسون را به خاطر نظرش مورد انتقاد قرار داد، در حالی که این قرارداد را بهترین چیزی که باشگاه می توانست رویای آن را داشته باشد، پس از اینکه پس از مصدومیت اریکسن در چنین شرایطی تنگ قرار گرفت، خواند.

ریو از Sabitzer به عنوان جایگزین عالی اریکسن استقبال می کند

– لیگ برتر Sky Sports (@SkySportsPL) 31 ژانویه 2023