ریو فردیناند دو کاری را که مارکوس راشفورد باید انجام دهد تا در حمله کشنده تر شود – من یونایتد نیوز و اخبار نقل و انتقالات نام می برد.

رشفورد این فرصت را خواهد داشت تا در دیدار روز پنجشنبه شیاطین سرخ در نیوکمپ مقابل بارسلونا به تعداد گل های خود بیافزاید.


برنده شش بار لیگ برتر اما پذیرفت که شماره 10 یونایتد به عنوان یکی از بهترین های جهان نزدیک است.


ریو فردیناند، اسطوره منچستریونایتد، از مارکوس رشفورد خواسته است که در پشت سر خود یک تهدید بیشتری ارائه دهد و استعداد خود را در 90 دقیقه به نمایش بگذارد تا بازی در برابر آن وحشتناک تر شود.

آن بخش از بازی وجود دارد، تصمیم گیری او در مورد طولانی یا کوتاه بودن، اگر به آن برسد، بازیکنی وحشتناک تر برای بازی در مقابل او می شود.»


مجله United Matchday – از همه چیز با رنگ قرمز مطلع باشید!
هنوز برای محتوای بیشتر یونایتد خارش دارید؟ هر آنچه را که نیاز دارید را از اینجا دریافت کنید. فقط با 1.25 پوند در هر شماره / 3.75 پوند در ماه، اطلاعات بینش منحصربه‌فردی از یونایتد را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت خواهید کرد – قبل از هر مسابقه و در طول ماه.

  • به‌علاوه اخبار، تاکتیک‌ها و تاریخچه تیم، ترکیب انحصاری هر مسابقه را دریافت کنید.
  • نه تنها این – United Matchday مملو از مقالات، اخبار، اخبار نقل و انتقالات، پازل ها، نوستالژی و طنز است.
  • دوستان خود را تحت تاثیر قرار دهید و از همه چیز با رنگ قرمز مطلع باشید!

فردیناند اضافه کرد که وقتی راشفورد با افراد دیگر هم افزایی پیدا کند، می‌تواند بازیکنان بیشتری را به خدمت بگیرد و به یک نیروی مسلط در بازی‌ها تبدیل شود.

به گفته فردیناند، تنها زمانی که راشفورد این کار را انجام دهد، وارد قلمروی می شود که یک بازیکن در کلاس جهانی در نظر گرفته شود.

صحبت کردن در مورد او پرنیان با پنج فردیناند در کانال یوتیوب گفت که راشفورد گاهی اوقات کار را برای مدافعان آسان می کند و این چیزی است که او باید اصلاح کند تا چند دنده دیگر را بالا ببرد.

فردیناند خاطرنشان کرد: “اگر من یک مدافع باشم، گاهی اوقات به مارکوس نگاه می کنم و او می تواند گاهی اوقات در بازی کار را برای مدافعان آسان کند. اگر او تهدید را کمی بیشتر از پشت ارائه می کرد، فکر می کنم خوشحالی بیشتری به پا می کرد و به آن تهدید تبدیل می شد.

من فکر می‌کنم در 90 دقیقه تسلط بیشتری وجود دارد که او می‌تواند افراد دیگر را به بازی بیاورد، زیرا می‌دانید که او پاس‌ها را دارد. ما دیدیم که فصل گذشته، حتی زمانی که او از فرم خارج شده بود، هنوز عناصری وجود داشتند که می‌گفتی: وای.

پس از بازی، اریک تن هاگ از رشفورد استقبال کرد و او را یکی از بهترین مهاجمان اروپا معرفی کرد.

راشفورد بار دیگر مقابل لیدز در الند رود با یک ضربه سر درخشان به گل رسید.

گل او در روز یکشنبه برابر باشگاه یورکشایر به این معنی است که این مرد انگلیسی در 15 بازی اخیر یونایتد از جام جهانی 13 بار گلزنی کرده است.


https://thepeoplesperson.com/2023/02/14/rio-ferdinand-names-two-things-marcus-rashford-must-do-to-become-more-lethal-in-attack-259744/ منبع: