ریچاردز توضیح می دهد که چرا برای ستاره انگلیس “متأسف است”.

میکا ریچاردز، بازیکن سابق منچسترسیتی گفته است که برای دکلن رایس، ستاره تیم ملی انگلیس متاسف است. او اظهار داشت که ستاره آرسنال فرصتی برای همکاری در خط میانی با هیچ یک از همتایان خود نداشته است و همین امر عملکرد بالقوه خود را در مسابقات قهرمانی اروپا 2024 (یورو 2024) دشوار کرده است.

گرت ساوتگیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، به دلیل ناکامی در موفق کردن تیمش، انتقادات زیادی را به همراه داشت. بسیاری تغییرات شدیدی را پیشنهاد کرده اند و از سرمربی تیم خواسته اند فیل فودن، جود بلینگهام و هری کین را کنار بگذارد. با این حال ساوتگیت به منتقدان خود گوش نداده است. او فقط تغییراتی را در موقعیت پیوت ایجاد کرده است.

او مسابقات را با ترنت الکساندر-آرنولد در خط میانی آغاز کرد و او را با رایس جفت کرد. سپس ساوتگیت قبل از اینکه به کوبی ماینو در کنار رایس برای بازی مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024 برابر اسلواکی در روز یکشنبه (30 ژوئن) فرصتی بدهد، به کانر گالاگر رفت. رایس که قبلاً در چهار بازی با سه هافبک مختلف بازی کرده بود، فرصت ایجاد پیوند قوی با شریک خط میانی خود را نداشت.

میکا ریچاردز برای انگلیسی آس دکلن رایس “متأسف است”.

پس از پیروزی باریک 2-1 سه شیرها بر اسلواکی، ریچاردز ادعا کرد که جابجایی مداوم برای رایس دشوار بوده است. او گفت که این دلیلی است که این هافبک در بهترین حالت خود در یورو 2024 نبوده است.

مدافع سابق تیم ملی انگلیس در گفتگو با The Rest is Football (از طریق مترو) گفت:

کمی برای دکلن رایس متاسفم. شما به دنبال روابط در میدان هستید. او چند بازی با ترنت الکساندر-آرنولد در خط میانی انجام داده است، سپس گالاگر و سپس ماینو. براش سخته

همه می گویند، “رایس را خواهیم داشت و سپس بلینگهام”، اما او به این تداوم نیاز دارد تا بداند آنها چه کاری می خواهند انجام دهند و چگونه می خواهد بازی کند. بنابراین، اگرچه فکر نمی‌کنم او بهترین بازی خود را Rice داشته باشد، اما برای او سخت خواهد بود زیرا او دائماً یک شریک متفاوت در آنجا دارد.

رایس در برد انگلیس مقابل اسلواکی در مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024 بدشانس بود و در دقیقه 81 به تیرک دروازه برخورد کرد. او از خارج از محوطه به توپ ضربه زد و مارتین دوبراوکا را بیرون آورد. با این حال، این پست تساوی سه شیرها را رد کرد. بازیکن مساوی در نهایت با ضربه بالای سر جود بلینگهام در دقیقه پنجم وقت اضافه به ثمر رسید. سپس در وقت اضافه، هری کین با یک ضربه سر خوب از فاصله نزدیک نتیجه را 2-1 برای انگلیس کرد.

https://sportslens.com/news/richards-sorry-england-star-euro/ منبع: