ریکاردو، چهارشنبه فرمانده باش! | تمرین سوم


سرویس خبر شماره: 2017861
11 مه 1403 ساعت 8:40 ق.ظ.
5.8K |

11نقطه نظر

ریکاردو آلوز در بازی رفت تراکتورسازی مقابل استقلال به دلیل کارت قرمزی که در دیدار مقابل نساجی دریافت کرد، غایب بود.

ریکاردو، چهارشنبه فرمانده باش!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شاید یکی از دلایل شکست تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی عملکرد ضعیف تیم نکونام در این دیدار بود. در این دیدار، اشتباهات فردی و موقعیت یابی روی ضربات آن که استقلالی ها مهارت دارند، دو گل را برای تراکتورسازی به ثمر رساند تا با آزادی دست خالی به تهران بازگردد. ناکامی که حتی می تواند به کناره گیری زودهنگام پاکو خمس از سرمربیگری تراکتورسازی منجر شود.

حالا با گذشت نیم فصل این دو تیم در شرایطی آماده رویارویی هستند که تراکتورسازی انتظار دارد ریکاردو آلوز تیم را به نحو احسن و با توجه به کلاس بازیکنی که در بازی روز چهارشنبه انتظار می رود هدایت کند. آلوز فوتبالیستی پرشور و با پاس های دقیق و دیدنی و گاه شوت و تکنیک است و جوان نکونام او را لحظه ای تنها نمی گذارد و ممکن است امید حمیدی فر، هافبک دفاعی جوان استقلال در این بازی او را تحت فشار قرار دهد. برنامه نویسی در اصلی قرار می گیرد.

واقعیت این است که آلوز در این دیدار یک نبرد شخصی دارد، آن هم افزایش آمار شخصی خود به عنوان بهترین پاسور لیگ در جدال با ابوالفضل جلالی که توانست از او پیشی بگیرد و مقام اول را از آن خود کند. پس جدای از اینکه سمت راست تراکتور باید مراقب مدافع چپ دست و تکنیکی استقلال باشد، آلوز هم باید بتواند از فرصتی که با نفوذ جلالی پشت سر او برای وینگرهای تیمش ایجاد شده استفاده کند. البته رحمان جعفری همیشه آماده گلزنی است و دوست دارد در اولین بازی بزرگش با تراکتور گلی بزند که در ذهن هواداران قرمزپوش بماند.

در هر صورت بازی تراکتور و استقلال یک سواری فوق العاده و گیج کننده خواهد بود.

مجله اخبار فوتبال داخلی