ریکانی: خداحافظ، ببخشید تمرین سوم


سرویس خبر شماره: 2051157
6 تیر 1403 ساعت 13:52 |
3.2 هزار |

4نقطه نظر

کاپیتان دیرینه نفت آبادان با انتشار متنی کوتاه از جمع طلایی ها خداحافظی کرد.

ریکانی: خداحافظ، مرا ببخش

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، نام طالب ریکانی با نفت آبادان گره خورده است. بازیکنی که سال ها در تیم طلایی حضور داشته و جز برای مدت کوتاهی و شاید به زور هرگز پیراهن آن تیم را از تن در نیاورده است.

ریکانی اما خسته و ناامید از وضعیت نفت آبادان این بار قصد دارد به همکاری خود با این تیم پایان دهد، تیمی که مدعی است خاطرات تلخ و شیرینی با آن داشته است.

ریکانی که فصل گذشته با پیشنهادات وسوسه انگیزی مواجه شد و حتی تا حد حضور در استقلال و پرسپولیس هم پیش رفت، ترجیح داد به عنوان یک بازیکن تاثیرگذار در روزهای سخت نفت آبادان بقای خود را به عنوان بازیکنی تاثیرگذار حفظ کند.

اما در این فصل با وجود عملکرد درخشان و قرار گرفتن در جمع گلزنان فصل نتوانست مانع از سقوط تلخ نفت آبادان شود و در نهایت طلایی پوشان راهی لیگ آزادگان شد.

2002759

طالب ریکانی حالا در متنی تکان دهنده و با اشاره به روزهای حضورش در نفت آبادان از هواداران این تیم برای تصمیمش برای جدایی طلب بخشش کرد. تلخی و شیرینی او را دیدی و با او بزرگ شدی.

از همه شما و صنعت نفت عزیزم خداحافظی می کنم، هر چند نیمی از دل و جانم را در خیابان امیری، کوچه یک خزام، پشت چمن پیروز، پارک معلم مهربان و استادیوم تختی جا می گذارم.

امیدوارم این فرزند جاودانه آبادان را حلال کنید و تمام دعای امروزم برای بازگشت او به اوج تیمی است که جان من است.

دوستت دارم برای همیشه.

مجله اخبار فوتبال داخلی