زارع: از این بابت خیلی ناراحتم

وی در ادامه گفت: بعد از سال ها به لیگ برتر برگشتیم و مطمئنا لیگ برتر در اولویت است و در آنجا مشکل داریم. واقعیت این است که اولویت برای ما لیگ برتر است. اما از این باخت ناراحتم چون بازیکنان آکادمی ملوان آنجا بودند و خیلی ها من را امیدوار کردند و آینده فوتبال انزلی و گیلان هستند. به خصوص محمدرضا بردبار که در 19 سالگی فوتبال عالی بازی کرد. همه بازیکنانی که از آکادمی آمده اند می توانند به ما کمک کنند. البته با این شکست آنها باید سخت‌تر کار کنند و من قطعاً اولین کسی هستم که جلوی آنها را می‌گیرم.

سرمربی ملوان از اضافه شدن 2-3 بازیکن این هفته خبر داد.

زارع: از این بابت خیلی ناراحتم

سرمربی ملوان در خصوص اتلاف وقت نفت مسجد سلیمان گفت: سبک آنها همین الگو است. با تمام احترامی که برای نفتی قائلم، اما با این شکل بازی نمی توانند در جام حذفی به جایی برسند. امیدوارم مردم مسجد سلیمان به جایگاهی که لیاقتش را دارند برسند اما اینطور بعید است. به هر حال این یک روش است. ما باید در مورد تیم خود صحبت کنیم و برای بازی بعدی تمرکز کنیم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مازیار زارع پس از باخت به نفت مسجد سلیمان و حذف از جام حذفی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فکر می کنم بازیکنان نسبت به هفته گذشته مقابل نفت مسجد سلیمان بازی بسیار بهتری انجام دادند. با توجه به اینکه افراد زیادی را تغییر دادیم و برخی بازیکنان نیاز به استراحت داشتند. تعویض ها خوب بودند. دو گل اولی که دریافت کردیم ضربات ایستگاهی بود و در بازی نبود. هرچند معتقدم در صحنه گل دوم، قبل از خطا اتفاق افتاد، اما کاری به آن ندارم. اما مهم این است که از باخت ناراحتیم و باید بیشتر تلاش کنیم.


سرویس خبر شماره: 1864235
21 ژانویه 1401 @ 19:40
1.3 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

اولویت ما لیگ برتر است نه جام حذفی

زارع در پایان درباره نقل و انتقالات زمستانی تیمش توضیح داد و گفت: قرار است 2-3 بازیکن به ما اضافه شود و امیدوارم این اتفاق بیفتد و منتظریم ببینیم این هفته چه اتفاقی می افتد.



مجله اخبار فوتبال داخلی