زارع: در شخصیت من نیست که به رفعت پاسخ دهم

وی افزود: خدا را شکر می کنم که در اولین حضور آنها بعد از 2-3 سال، برد خوب و بازی خوبی به خصوص در نیمه دوم داشتیم. امیدوارم از این پیروزی لذت ببرند. بدون شک ما مستحق برد بودیم. در طول 90 دقیقه به تیم آستارا فرصت دادیم که آن هم اشتباه شخصی ما بود و تبدیل به یک ضدحمله شد که رضا خیلی خوب از پس آن برآمد. هیچ وقت حتی نصف فرصت به حریف ندادیم. موقعیت های خوبی داشتیم و می توانستیم گل های بیشتری بزنیم اما در نهایت بازی با دو گل به پایان رسید. به هواداران ملوان تبریک می گویم. هوادارانی که به ورزشگاه آمده بودند سنگ پرتاب کردند و فوتبال در این فضا و این ورزشگاه با حضور این تماشاگران پرشور باعث لذت بود. امیدوارم مردم هم از آن لذت برده باشند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ملوان بندرانزلی امروز در اولین بازی خود در حضور هوادارانش شهرداری آستارا را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد. مازیار زارع سرمربی ملوان پس از این پیروزی در نشست خبری حاضر شد و گفت: به همه هواداران ملوان در سراسر جهان تبریک می گویم؛ قبل از هر چیز وظیفه خود می دانم از مسئولان باشگاه به ویژه تشکر کنم. آقای میثم شاهین برای حضور تماشاگران. واقعاً با آقای پژمان و مهندس پوررشید خیلی کار کرد اما میثم واقعاً نقش بزرگی در حضور تماشاگران داشت.

مربی ملوان در واکنش به اظهارات رفعت گفت: حرف دقیقی ندارم. من این را در شخصیت خودم نمی بینم که به کسی جواب بدهم و خدای ناکرده به بزرگتر از خودم بی احترامی کنم. نمیدونم چی شد فقط رفتم آروم بشم که بهم توهین شد. اصلا مشکلی نیست؛ من بازی را در زمین بردم و دوست دارم برد و جیب بزنم. مردم و هواداران نیز در حال فریب هستند. من به مشکلات کوچک توجه نمی کنم.

زارع در پاسخ به خبرنگاری که گفته بود پایان رفعت به شما و کل تیم و مردم انزلی توهین کرد، گفت: حرف خاصی ندارم. من حرفم را در زمین بازی گفتم. بچه ها هم روی زمین صحبت می کردند. من می توانم بنشینم و حرف بزنم و بی احترامی کنم اما در شخصیت من و خانواده ام نیست که به چنین افرادی پاسخ دهم.

مازیار زارع پس از بازی با شهرداری آستارا در واکنش به صحبت های رفعت گفت که شخصیت او اجازه پاسخگویی به چنین افرادی را نمی دهد.


سرویس خبر شماره: 1817369 |
10 فروردين 1401 ساعت 19:57 |
29000 امتیاز خبر|

5نظرات

ما دو گل زدیم و از آن لذت بردیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی