زارع: یزدانی در تیم ملوان جایی ندارد

اعلام عدم نیاز به سیاوش یزدانی خبری بود که سرمربی ملوان آن را تایید کرد و گفت آنچه گفته شده صحت دارد. فکر می کنم سیاوش تمرکز لازم را نداشت، به ملوان هم فکر می کنیم. امیدوارم مشکل سیاوش حل بشه و اون چیزی که میخواد بشه. با تمام احترامی که برایش قائلم، آنچه واضح است این است که او به تیم ما تعلق ندارد زیرا بچه به اندازه کافی تمرکز ندارد. هرکسی که برای تیم در دسترس باشد، کار او را دنبال می کنیم.

سرمربی ملوان بندرانزلی گفت: ملوان متعلق به لیگ برتر بود و جایش در این لیگ خالی بود و خوشحالم که برگشتیم.

وی در خصوص حریف فردای تیمش افزود: پیکان از یکی دو سال اخیر تقریبا تیمش را حفظ کرده و تیمی جنگنده و جوان است. با میانگین سنی پایین در کنار پیکان جوان ترین تیم های لیگ برتر هستیم.

زارع با تاکید بر اینکه دیدار هفته دوم مقابل استقلال باید در انزلی برگزار شود، افزود: در آن روز ورزشگاه باید آماده باشد. اصلا به بازی نکردن انزلی فکر هم نمی کردم. ما باید با انزلی بازی کنیم و فکر می کنم مشکل خاصی پیش نیاید. چمن ما در حال حاضر یکی از بهترین چمن های ایران است. چیزهای دیگری مانند سکوی بازی را نمی دانم، اما مطمئناً نمی توانیم برای بازی با استقلال در انزلی صبر کنیم.
آخرین سوال زارع درباره مشکلات مالی ملوان بود که او در پاسخ گفت: اتفاق خاصی نیفتاده است. زمانی مشکلاتی وجود داشت، اما اکنون چیز خاصی وجود ندارد. ما انتظارات خوبی برای ملوان داریم. در حال حاضر فقط روی بازی فردا و بازی های آینده تمرکز کرده ایم.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1837736
20 اوت 1401 @ 4:56 بعد از ظهر
4.5 هزار امتیاز خبر|

هفتنقطه نظر

بازی با استقلال باید در انزلی برگزار شود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملوان بندرانزلی به عنوان یکی از دو تیم جدید لیگ بیست و دوم فردا اولین بازی خود را مقابل پیکان در تهران برگزار می کند: خیلی خوشحالم که بعد از مدت ها برگشتیم و به این نتیجه رسیدیم. در لیگ برتر هستند، چون سلوان متعلق به لیگ برتر است و جایش در این لیگ خالی بود.