زبرجد: مس باید با تصمیم درست به لیگ برتر بازگردد


کد اطلاعات: 2052736
14 جولای 1403 در 9:07 ب.ظ.
262 امتیاز خبر

1نقطه نظر

بازیکن تاثیرگذار مس کرمان قصد دارد فصل آینده هم در لیگ برتر به فعالیت خود ادامه دهد.

زبرجد: مس باید با تصمیم درست به لیگ برتر بازگردد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، خشایار زبرجد، بازیکن فنی و گیلانی تیم مس کرمان توانست این فصل را از نظر آماری در شرایط خوبی از نظر گلزنی و پاس گل در تیم نارنجی پوشان به پایان برساند.

اما عملکرد این بازیکن باعث شده تا او با پیشنهاد تیم های لیگ برتری مواجه شود. خشایار زبرجد درباره فصلی که با مس کرمان به پایان رساند گفت: تیمی که از لیگ برتر سقوط کرد و با حواشی زیادی همراه بود. اما با وجود تمام موانعی که پیش روی ما بود، سعی کردیم بهترین نتایج را کسب کنیم.

او ادامه داد: انتظارات مس کرمان بالاست. آنها سابقه حضور چندین ساله در لیگ برتر و همچنین آسیا را دارند. انتظار می رفت شرایط بهتری فراهم شود و بتوانیم انتظارات هواداران را برآورده کنیم. شرمنده هواداران عزیز کرمانی هستیم اما برای آنها آرزوی بهترین ها را دارم و امیدوارم در فصل آینده نیز جزو تیم های صعود کننده به لیگ برتر باشند.

زبرجد درباره عملکرد خود گفت: عملکرد هر بازیکن به شرایط کلی تیم بستگی دارد. با این حال هیچ لحظه ای را برای موفقیت تیم از دست نداده ام و وجدانم از این نظر راحت است. خوشحالم که آنها هم این را فهمیدند و از پیام های عاشقانه آنها سپاسگزارم و همیشه قدردان آن خواهم بود.

او ادامه داد: هیچ برنامه ای برای فصل آینده ندارم. پیشنهاداتی به من و مدیر برنامه ام رسید. دوست دارم به لیگ برتر برگردم و امیدوارم بتوانم تصمیم مناسبی بگیرم که برای آینده فوتبالی ام خوب باشد.

مجله اخبار فوتبال داخلی