زخم های بی پایان هلندی؛ کابوس ادامه دارد

ارلینگ هالند ستاره بوروسیا دورتموند همچنان مصدوم است و نمی تواند تیمش را در دیدارهای بعدی همراهی کند.

این یکی از دلایل سفر هلند به مونیخ در این هفته بود و او تصمیم گرفت از رالف فرانک، متخصص پزشکی که قبلاً مصدومیت مارکو رویس را درمان کرده بود، تحت درمان قرار گیرد.
مدیران و کادر فنی دورتموند تاکید کرده اند که با اصرار بر تحت فشار قرار دادن او برای بازگشت زودتر به زمین، هیچ قصدی برای به خطر انداختن سلامتی او ندارند و این بازیکن فرصت کافی برای تکمیل درمان خود و سپس بازگشت به زمین برای کمک دارد. این تیم پس از پایان مصدومیت
هلند در پایان فصل جاری با فعال شدن بند فسخ ۷۵ میلیون یورویی دورتموند را ترک می کند و منچسترسیتی و رئال مادرید خواستگاران اصلی این بازیکن هستند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، روند درمان هلندی ها هنوز کامل نشده و حالا 42 روز است که این بازیکن یک بازی انجام نداده است.
به گزارش روزنامه آلمانی بیلد، ستاره نروژی به احتمال زیاد تا تعطیلات بعدی تیم ملی در اواخر ماه مارس نمی تواند به میادین بازگردد زیرا مشخص شده مصدومیت عضلانی او بدتر از حد انتظار است.
پیش از این، بسیاری انتظار داشتند که این بازیکن در بازی برگشت پلی آف لیگ اروپا مقابل گلاسکو رنجرز به میدان برود اما این نشان نمی داد که شرایط او چندان مساعد نیست.


سرویس خبر شماره: 1813689 |
13 اسفند 1400 ساعت 22:15 |
6,538 امتیاز خبر|

4نظرات