زرد، آبی و صورتی، سپاهان، مجمع الجزایر جذاب فوتبال ایران

سه بازیکن هر کدام با رنگ کفشی متفاوت با چهره ای خندان و خوش خلق کار خود را آغاز کردند و امیدوارند با شیرینی پیروزی در نقش جهان تلخی شکست در تبریز را فراموش کنند.

تیم نستراره سپاهان در این فصل این تیم را به یکی از پرطرفدارترین باشگاه های فوتبال ایران تبدیل کرده است و نتایج خوب این تیم تاکنون رضایت هواداران داخلی و فوتبالدوستان داخلی را در این فصل جلب کرده است.



مجله اخبار فوتبال داخلی

برتری در این دیدار که احتمالا با حضور حداکثری تماشاگران سپاهان برگزار خواهد شد، نیازمند آمادگی همه جانبه این تیم در طول هفته است که از امروز در کمپ باغ فردوس آغاز شده و ستارگان سپاهان تمرینات خود را برای حفظ برتری آغاز کرده اند. .

1840521
به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم فوتبال سپاهان اصفهان شنبه هفته آینده در ورزشگاه نقش جهان در یکی از سخت ترین دیدارهای پیش رو در بین پنج فینال باقی مانده تا پایان فصل لیگ برتر باید به مصاف مس رفسنجان برود. دیداری سخت و حساس که در سایه باخت طلای پوشان مقابل تراکتور در تبریز اهمیتی دوچندان دارد.

این در حالی است که رامین رضاییان، فرشاد احمدزاده و محمد دانشگر سه ستاره تاثیرگذار و بی بدیل تیم سپاهانی در تمرین امروز به همراه سایرین شرکت کردند تا شروع خوبی برای کسب شانزدهمین برد فصل داشته باشند.

ستارگان سپاهان تمرین امروز این تیم در مجموعه باغ فردوس را رنگ آمیزی کردند.

زرد، آبی و صورتی، سپاهان، مجمع الجزایر جذاب فوتبال ایران


سرویس خبر شماره: 1900077
20 آوریل 1402 ساعت 5:50 بعد از ظهر
1.4K |

0نقطه نظر