زردهای جنوب برای بازگشت به لیگ برتر کاری از پیش نمی برند

تیم پارس جنوبی جم تمام تلاش خود را برای بازگشت به لیگ برتر انجام داده است.

زردهای جنوب برای بازگشت به لیگ برتر کاری از پیش نمی برند

پارسی ها که 6 سال پیش با مدیرعاملی بهرام رضاییان، مربی باتجربه فوتبال و عضو فعلی هیات مدیره فدراسیون، پس از سقوط به لیگ برتر به لیگ برتر رسیدند، آن مدیر را دوباره بر صندلی مدیرعاملی نشاندند تا دوباره جشن صعود بگیرند.


سرویس خبر شماره: 1853348
22 نوامبر 1401 در 5:35 ب.ظ
976

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پارس جنوبی جم پس از دو فصل دوری از لیگ برتر به دنبال بازگشت به رده اول فوتبال باشگاهی ایران است. تیم زیبای جنوب ایران که در سال 95 توانسته بود به لیگ دسته اول راه یابد پس از 3 فصل حضور در این عرصه به لیگ دسته اول سقوط کرد.

حالا اما زردپوشان ایران که یک بازی کمتر از برخی تیم های خود از جمله شمس آذر قزوین صدرنشین انجام داده اند، برای صعود به لیگ برتر از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند. مسئولان منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی امیدوارند این تیم پرطرفدار جنوبی دوباره وارد لیگ برتر شود و به کار خود در لیگ برتر فوتبال ادامه دهد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

نماینده بوشهر در دسته اول اگرچه با هدایت ایمان رزاقی راد مسابقات را چندان خوب شروع نکرد اما چند هفته ای است که موفق بوده و تمام تلاش خود را برای صعود به لیگ دسته اول انجام داده است. پارس جنوبی در بازی دیروز مقابل استقلال ملاثانی نیز در نیمه دوم یک پنالتی را از دست داد و به تساوی بدون گل رسید. اگر این توپ گل می شد، پارس جنوبی می توانست 21 امتیازی شود و به رده سوم جدول صعود کند.