زلاتان: من بازی می کنم تا زمانی که بهتر از خودم ببینم

بیدار می شویم، آماده می شویم، ورزش می کنیم، غذا می خوریم و استراحت می کنیم. فردا هم همینطور است و ما 20 سال است که این کار را انجام می دهیم. بنابراین وقتی به طور ناگهانی از فوتبال خداحافظی می کنید، آن دستور کار دیگر کارساز نیست. بنابراین وقتی از فوتبال خداحافظی می‌کنید، باید از صفر شروع کنید و چیز جدیدی را شروع کنید.»



مجله اخبار فوتبال خارجی

زلاتان ابراهیموویچ مهاجم باتجربه میلان مدعی شد که در فصل های آینده دوباره بازی خواهد کرد.


سرویس خبر شماره: 1816837 |
06 فروردين 1401 ساعت 15:51 |
10,764 امتیاز خبر|

7نظرات

قرارداد زلاتان بازیکن 40 ساله سوئدی با میلان در پایان فصل به پایان می رسد و هنوز تصمیم نهایی درباره ماندن زلاتان در رختکن روسونری گرفته نشده است. حالا این بازیکن در مصاحبه ای به حضورش در مستطیل سبز ادامه می دهد تا اینکه مهاجم بهتری را ببیند.

می دانم که این روند یک روز متوقف خواهد شد و من دیگر آن هجوم آدرنالین قدیمی را ندارم. این مشکل برای همه بازیکنان پیش می آید، زیرا وقتی فوتبال بازی می کنید آدرنالین ترشح می کنید. ما هرگز نمی توانیم کار دیگری انجام دهیم و به نظر می رسد همه چیز برای ما برنامه ریزی شده است.

آینده هنوز نوشته نشده است و من برنامه‌ریزی نمی‌کنم، بنابراین باید دید چه اتفاقی می‌افتد. نمی‌خواهم از فوتبال خداحافظی کنم و بعد به خودم بگویم که می‌توانم ادامه دهم، زیرا تا آخر عمر پشیمان خواهم شد. زلاتان گفت زندگی من. من می خواهم تا زمانی که بتوانم بازی کنم در زمین باشم و واقعیت این است که به اندازه کافی بازی می کنم تا ببینم آیا کسی بهتر از من است یا نه.