زمانی که بازیکنان بین المللی لیورپول اف سی برای پیش فصل باز خواهند گشت – لیورپول اف سی

بدون هیچ اقدام بین المللی دیگری، اکنون همه نگاه ها به پیش فصل و کمپین پیش رو تحت نظر آرن اسلات بسته شده است – اما چه زمانی او تیم کامل خود را در یک مکان خواهد داشت؟

یورو با کسب مدال نایب قهرمانی ترنت الکساندر-آرنولد و جو گومز به پایان رسید، در حالی که الکسیس مک آلیستر جام کوپا آمریکا را به قیمت لوئیس دیاز بالای سر برد.

تابستان طولانی به پایان رسید و چهار نفر – علاوه بر داروین نونز – آخرین بازیکنان تیم اصلی لیورپول بودند که در تعطیلات به میدان رفتند.

آنها باید حداقل سه هفته مرخصی بگیرند تا بعد از سوء استفاده هایشان پاهای خود را بلند کنند.

در مجموع، لیورپول 14 بازیکن داشت که در تورنمنت های بین المللی شرکت کردند، پس چه زمانی انتظار داریم که آنها را برای پیش فصل گزارش دهند؟

خروج از مرحله گروهی

اشتوتگارت، آلمان - یکشنبه، 23 ژوئن 2024: کاپیتان مجارستان، دومینیک شوبوسلای (L) از اندی رابرتسون، کاپیتان اسکاتلند، هم تیمی لیورپول، در سوت پایان بازی گروه A یورو 2024 بین اسکاتلند و هانگاری، دلجویی می کند.  مجارستان 1-0 پیروز شد.  (عکس از دیوید راوکلیف/تبلیغات)اشتوتگارت، آلمان - یکشنبه، 23 ژوئن 2024: کاپیتان مجارستان، دومینیک شوبوسلای (L) از اندی رابرتسون، کاپیتان اسکاتلند، هم تیمی لیورپول، در سوت پایان بازی گروه A یورو 2024 بین اسکاتلند و هانگاری، دلجویی می کند.  مجارستان 1-0 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

اندی رابرتسون، دومینیک زوبوسلای، ویتزسلاو یاروس

برگردانده شد: 16 جولای


این سه نفر دیدند که کشورهای مربوطه در مرحله گروهی از یورو خارج شدند، به این معنی که آنها اولین نفر از گروهی بودند که گزارش دادند.

دقیقاً سه هفته پس از حذف، آنها با آزمایش شروع کردند و اکنون به آرامی برای پیوستن به بقیه تیم قبل از سفر هفته آینده به ایالات متحده آماده می شوند.

حذفی یک چهارم نهایی

GELSENKIRCHEN، آلمان - چهارشنبه، 26 ژوئن 2024: دیوگو جوتا از پرتغال در جریان بازی گروه F یورو 2024 یوفا بین گرجستان و پرتغال در ورزشگاه آرنا آف شالکه.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)GELSENKIRCHEN، آلمان - چهارشنبه، 26 ژوئن 2024: دیوگو جوتا از پرتغال در جریان بازی گروه F یورو 2024 یوفا بین گرجستان و پرتغال در ورزشگاه آرنا آف شالکه.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

دیوگو جوتا و آلیسون

احتمال بازگشت از: W/C 29 ژوئیه


هر دو پرتغال و برزیل در مرحله یک چهارم نهایی حذف شدند که به ترتیب در 5 و 7 ژوئیه بازی کردند، به این معنی که بعید به نظر می‌رسد که تا هفته 29 جولای این دو را ببینیم.

این در آغاز تور پیش فصل قرمزها است، به این معنی که آنها احتمالاً قبل از دومین بازی دوستانه مقابل آرسنال در فیلادلفیا، با آرن اسلات و شرکت دیدار خواهند کرد.

نیمه نهایی و فینالیست ها

2XHKGTB باغ میامی، ایالات متحده.  15 ژوئیه 2024. باغ های میامی، ایالات متحده - 15 ژوئیه: الکسیس مک آلیستر از آرژانتین در جریان مسابقه CONMEBOL Copa America USA 2024 بین آرژانتین و کلمبیا در استادیوم هارد راک در 15 ژوئیه 2024 در گاردنز، ایالات متحده، با جام جشن می گیرد.  (عکس از پابلو مورانو/ آژانس BSR) اعتبار: آژانس BSR/اخبار زنده الامی2XHKGTB باغ میامی، ایالات متحده.  15 ژوئیه 2024. باغ های میامی، ایالات متحده - 15 ژوئیه: الکسیس مک آلیستر از آرژانتین در جریان مسابقه CONMEBOL Copa America USA 2024 بین آرژانتین و کلمبیا در استادیوم هارد راک در 15 ژوئیه 2024 در گاردنز، ایالات متحده، با جام جشن می گیرد.  (عکس از پابلو مورانو/ آژانس BSR) اعتبار: آژانس BSR/اخبار زنده الامی

ابراهیما کوناته، ویرجیل ون دایک، رایان گراونبرچ، کودی گاکپو، الکسیس مک آلیستر، لوئیس دیاز، داروین نونز، ترنت الکساندر-آرنولد، جو گومز

احتمال بازگشت از: W/C 5 آگوست


9 قرمز باقیمانده همگی حداقل به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کردند و تنها چند روز بین تمام وظایفشان به پایان رسید، دیدن بازگشت آنها با هم تعجب آور نخواهد بود.

اگر قرار بود آنها متلاشی شوند، کوناته اولین کسی بود که پس از شکست فرانسه در 9 جولای بازمی گشت و سه نفر هلندی پس از یک روز پس از آن.

به احتمال زیاد، لیورپول تمام تلاش خود را برای به حداکثر رساندن زمان استراحت خود در حالی که می تواند انجام خواهد داد – هر چند این بدان معناست که کمتر از دو هفته بین بازگشت آنها و افتتاحیه لیگ فاصله خواهد بود.


بازی های پیش فصل لیورپول

کرکبی، انگلستان - جمعه، 5 ژوئیه 2024: سرمربی جدید لیورپول، آرن اسلات، در یک تماس تصویری در مرکز آموزشی AXA این باشگاه معرفی شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)کرکبی، انگلستان - جمعه، 5 ژوئیه 2024: سرمربی جدید لیورپول، آرن اسلات، در یک تماس تصویری در مرکز آموزشی AXA این باشگاه معرفی شد.  (عکس از دیوید راوکلیف/تبلیغات)

  • 26 جولای – رئال بتیس – پیتسبورگ
  • 31 جولای – آرسنال – فیلادلفیا
  • 3 آگوست – من یونایتد – کارولینای جنوبی
  • 11 آگوست – سویا – آنفیلد

https://www.thisisanfield.com/2024/07/when-liverpool-fcs-international-players-are-expected-back-for-pre-season/ منبع: