زمانی که بازی لیورپول و فولام به تعویق افتاد ممکن است دوباره ترتیب داده شود – لیورپول اف سی

در این صورت، باید یکی از مکان‌های فوق‌الذکر را نیز انتخاب کند، به این معنی که لیورپول در این فصل با دو بازی بعد از ظهر دیگر در اواسط هفته روبرو خواهد شد.

https://www.thisisanfield.com/2023/03/when-postponed-liverpool-vs-fulham-fixture-could-be-rearranged-for/ منبع:

با تاج‌گذاری پادشاه در آخر هفته 6/7 می، وضعیت بدتر می‌شود، به این معنی که در 8 می تعطیلات بانکی خواهد بود و احتمالاً به دلیل نگرانی‌های امنیتی، برنامه‌ها تغییر خواهند کرد.

اما بر خلاف دیدار با وولوز و چلسی – که از سپتامبر در واکنش به مرگ ملکه انجام شد – دیدار فولام به دلیل یک درگیری ثابت به تعویق افتاد.

پس از آن، باید یک درگیری دیگر در اواسط هفته انجام شود 23/24 مه، که آن را به ماقبل آخر فصل تبدیل می کند.

شاید احتمال بیشتری وجود داشته باشد که بازی برای ماه بعد با تاریخ های اواسط هفته تغییر کند. 3 می، 9/10 می یا 16/17 می اسلات های موجود بعدی

قرمزها قرار است آخر هفته در آنفیلد به مصاف برنتفورد بروند، اما انتظار می‌رود این وضعیت تغییر کند.

با پیروزی فولام بر لیدز در دور پنجم جام حذفی، یک چهارم نهایی مقابل منچستریونایتد برگزار شد، به این معنی که بازی برنامه ریزی شده آنفیلد نیاز به تنظیم مجدد دارد.

این وضعیتی است که در این فصل بیشتر از آنچه که باید انجام شده است.

لیورپول قرار بود در 18 مارس در لیگ برتر میزبان فولام باشد، اما مسابقات جام حذفی مجبور به تعویق شد. پس چه زمانی می تواند در حال حاضر انجام شود؟

لندن، انگلیس - دوشنبه، 2 ژانویه 2023: داروین نونیز (L) بازیکن لیورپول توسط ماتیاس یورگنسن بازیکن برنتفورد در جریان بازی لیگ برتر انگلیس بین برنتفورد اف سی و لیورپول اف سی در ورزشگاه برنتفورد، خطا کرد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

یکی دیگر از عوامل تدارکاتی که در این مرحله باید در نظر گرفت، صعود فولام به نیمه نهایی جام حذفی است که در آخر هفته 22/23 آوریل برگزار می شود.

اگر اینطور باشد، دیدار فولام بین یک بازی خانگی با آرسنال (9 آوریل) و یک سفر به لیدز (17 آوریل) خواهد بود و به آوریل مملو از شش بازی لیگ اضافه می شود.

لندن، انگلستان - شنبه، 6 آگوست 2022: داروین نونیز از لیورپول پس از به ثمر رساندن اولین گل تیمش برای تساوی 1-1 در جریان بازی لیگ برتر انگلستان بین فولام اف سی و لیورپول اف سی در کریون کوتیج جشن می گیرد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

فولام در حال حاضر در 22 آوریل با لیدز بازی می کند، اما این بازی نیز باید تغییر کند.

این به دنبال خروج لیورپول از لیگ قهرمانان اروپا است که در دو بازی مرحله یک هشتم نهایی با نتیجه 6-2 مغلوب رئال مادرید شده بود.

لندن، انگلیس - شنبه، 6 آگوست 2022: فابیو هنریکه تاوارس، بازیکن لیورپول،

اگرچه لیورپول تا کنون 26 بار در لیگ بازی کرده است، اما بازیکنانی مانند آرسنال و تاتنهام دو بازی دیگر را انجام داده‌اند و تیم‌های دیگر را ترک کرده‌اند.

در حال حاضر پنج جایگاه برای بازی فولام وجود دارد که اولین مورد آن است چهارشنبه 12 فروردین.

امیدواریم این موضوع سریعتر از رویارویی با وولوز و چلسی تایید شود، و هواداران مسافر با انتظاری چند ماهه برای هر دوی این بازی ها باقی مانده اند.

ماهیت نامرتب لیست بازی – در فصلی که با یک جام جهانی زمستانی قطع شده است – جدول لیگ برتر را از نظر بازی های انجام شده ناهموار کرده است.