زمانی که در پاری سن ژرمن بودم، هیچ دوستی با امباپه نداشتم

پاردس در مورد تیم ملی آرژانتین گفت: ما مثل یک خانواده هستیم و خیلی وقت است که شرایط برای تیم ملی خوب نیست. همه ما در زمین به یک چیز فکر می کنیم و آن پیروزی است. ما در مورد مسائل مختلف قبل و بعد از بازی صحبت می کنیم. هدف ما خوشحال کردن مردم آرژانتین است که همیشه از ما حمایت کرده اند. امیدوارم بهترین نتایج را در جام جهانی بگیریم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لئاندرو پاردس در تابستان با قراردادی قرضی و بند خرید دائمی از پاری سن ژرمن به یوونتوس پیوست. او جایی در ایده های کریستوف گوتیه، سرمربی جدید پاری سن ژرمن نداشت و در نهایت تصمیم به جدایی گرفت. پاردس یکی از بازیکنان ثابت تیم ملی آرژانتین است و با نیمکت نشینی در پاریس نمی خواست از بازی خارج شود.

پاردس در مورد جدایی اش از پاری سن ژرمن گفت: تصمیم بسیار سختی بود، به خصوص که سال جام جهانی است و سازگاری با تیم جدید دشوار است، ترک می تواند خطر بزرگی باشد. در نهایت فکر می کنم تصمیم درستی گرفتم. برای اینکه با بهترین فرم به جام جهانی برسم باید هر هفته بازی کنم. من چنین شانسی در پی اس جی نداشتم.”

لئاندرو پاردس در مصاحبه ای با ESPN از صحبت در مورد کیلیان امباپه خودداری کرد و گفت که هیچ دوستی با او در پاری سن ژرمن ندارد.

زمانی که در پاری سن ژرمن بودم، هیچ دوستی با امباپه نداشتم


سرویس خبر شماره: 1845381
4 اردیبهشت 1401 ساعت 23:18 |
نمایش 4K |

1نقطه نظر

لئاندرو پاردس:

پاردس در مورد کیلیان امباپه و مشکلاتش با نیمار در پاری سن ژرمن صحبت کرد“من چیزی برای گفتن ندارم. وقتی با امباپه دوستی نداشتم، طبیعی است که نمی توانستم چیز خاصی در مورد او بگویم. می توانم در مورد کسانی که با آنها دوست بودم صحبت کنم.”