زمان ترک هلند از سیتی است؟ سه چهار سال دیگر


سرویس خبر شماره: 1845771
07 مه 1401 ساعت 9:30 ب.ظ.
18 هزار |

12نقطه نظر

ارلینگ هالند بارها از علاقه خود به سیتی صحبت کرده و گفته است که از کودکی به همراه پدرش بازی های این تیم را تماشا کرده و از گلزنی سیتیزن ها خوشحال بوده است. آلفی هالند، پدر ارلینگ، در گذشته بازیکن منچسترسیتی بود و گفته می شود یکی از دلایل مهم انتقال ارلینگ به این تیم، توصیه های پدرش بوده است.

در نهایت پس از بحث های فراوان و محاسبه شرایط به دو گزینه رسیدیم. سیتی به عنوان گزینه اول و رئال مادرید به عنوان گزینه دوم. یکی از مهمترین عوامل برای ما این بود که آیا تیم مورد نظر ما واقعاً به شماره 9 نیاز دارد یا خیر. اما رئال مادرید کریم بنزما را داشت و امکان جذب امباپه وجود داشت. به همین دلیل سیتی برای ما به یک اولویت تبدیل شده است.

آلفی هالند، پدر ارلینگ هالند که به پوشیدن پیراهن منچسترسیتی عادت دارد، توضیح داد که مهاجم نروژی به سیتی پیوسته است.

زمان ترک هلند از سیتی است؟  سه چهار سال دیگر

باید در مورد زمانی که ارلینگ سیتی را ترک کرد، بگویم، فکر می کنم او می خواهد توانایی های خود را در لیگ های مختلف آزمایش کند. بنابراین او می تواند حداکثر سه یا چهار سال در هر لیگ بماند.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

آلفی هالند در مصاحبه ای درباره ورود پسرش به سیتی گفت: من و ارلینگ لیستی تهیه کردیم، تیم اول لیست ما منچسترسیتی بود، بایرن مونیخ در رده دوم قرار گرفت و رئال مادرید و پاری سن ژرمن در رده های سوم و چهارم باقی ماندند. مکان ها.” ما بودیم. البته به جز سیتی چند تیم انگلیسی دیگر را هم در نظر گرفتیم. مثلا لیورپول و چلسی. بارسلونا هم در این لیست بود. این سه تیم آخر همه در یک اولویت بودند که آخرین اولویت ها بود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، از زمانی که ارلینگ هالند به منچسترسیتی پیوست همیشه این سوال در بین هواداران وجود داشت که آیا ستاره نروژی قصد دارد تا پایان دوران حرفه ای خود در این باشگاه بماند یا پس از مدتی از سیتیزن ها جدا خواهد شد.